آغوشی چیکو Chicco مدل Marsupio Go

آغوشی نوزاد «چیکو» مدل «Marsupio Go» قابلیت تحمل وزن ۳٫۵ تا ۹ کیلوگرم

۲۴۸,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

آغوشی چیکو مدل Marsupio Go

آغوشی وسیله‌ای است که امکان در آغوش‌گرفتن و ارتباط دوسویه میان کودک و والدینش را در هر شرایطی فراهم می‌کند؛ به‌ویژه برای آن‌ها که مشغله‌ی زیاد و وقت اندک دارند. با وجود این وسیله خیلی‌وقت‌ها دیگر لازم نیست برای یک خرید ساده، فرزندمان را به دیگران بسپاریم. این محصول که در مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود،‌ معمولا دارای دو بند روی شانه و یک بند برای کمر حمل‌کننده است تا هر دو دست او آزاد باشد و به‌این‌ترتیب کودک هم در وضعیت راحتی قرار بگیرد. برای انتخاب یک آغوشی مناسب، توجه به این بندها، میزان استحکام، میزان وزن قابل‌تحمل و قابل‌تنظیم‌بودن آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

آغوشی نوزاد چیکو مدل Marsupio Go قابلیت تحمل وزن ۳٫۵ تا ۹ کیلوگرم را دارد و از بدو تولد نوزاد قابل‌استفاده است. بندهای قابل‌تنظیم آغوشی این امکان را به حمل‌کننده می‌دهد که با توجه به قد خود، هر دو بند کمر و شانه‌ی آغوشی را طوری تنظیم کند که کمترین فشار به مهره‌های گردن و کمرش وارد شود. از طرفی آغوشی معمولا تنها توسط مادر استفاده نمی‌شود؛ پدر و گاهی حتی دیگر اطرافیان هم از آن استفاده می‌کنند. رشد کودک هم دلیلی است که در گذر زمان و برای حفظ راحتی او، نیاز به داشتن تنظیمات بند آغوشی را تایید می‌کند.

آغوشی چیکو مدل Marsupio Go
آغوشی چیکو مدل Marsupio Go

محصول حاضر در دو حالت قابل‌استفاده است. در حالت اول که مناسب برای بدو تولد تا چهارماهگی است، کودک با استفاده از محافظ به‌صورت رودررو با حمل‌کننده داخل آغوشی قرار می‌گیرد. در حالت دوم که برای سن چهارماهگی و بیشتر مناسب است، کودک رو به خیابان خواهد بود. این آغوشی به ضربه‌گیرهای محافظ سر و گردن کودک مجهز است .

برند خوشنام چیکو این محصول را هم مثل بیشتر محصولات خود از پارچه‌های بی‌ضرر برای پوست کودک تولید کرده است. همچنین پانل‌های مخصوص تهویه روی این محصول جلوی تعریق و آسیب‌دیدن پوست نوزاد را می‌گیرد. قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی را هم باید به امتیازات آغوشی چیکو مدل Marsupio Go اضافه کنیم.

رنگ

سورمه ای, قرمز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آغوشی چیکو Chicco مدل Marsupio Go”

6 + هشت =

محصولات تخفیفی

-24%
-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان