ساک حمل چیکو مدل Sacca Transporter 13Nc1127

دارای روکش زیپ‌دار با قابلیت جدا شدن برای فصل تابستان
دارای پارچه‌های داخلی با قابلیت تهویه هوا
دارای سایبان با قابلیت جداسازی

۹۳۰,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

ساک حمل چیکو مدل Sacca Transporter

تجربه مادران و توصیه پزشکان حاکی از آن است که استفاده از کریر در یکی دو ماه ابتدای تولد چندان مناسب نیست. به‌ویژه اگر این کریر دارای بالشتک‌های محافظ نباشد. گودی بسیاری از کریرها برای نوزادی که هنوز استخوان‌هایش به‌طور کامل شکل نگرفته، زیاد و نامناسب‌ است.

انعطاف بدن نوزاد به‌قدری زیاد است که در صورت مراقبت نادرست ممکن است حالتی که به‌مدت طولانی در آن قرار دارد، باعث رشد نامتناسب او شود. به‌همین‌خاطر به‌جای استفاده از کریر، عده‌ای استفاده از ساک حمل نوزاد را در ماه‌های اول تولد پیشنهاد می‌کنند. ساک حمل چیکو  برای بدو تولد تا شش ماهگی نوزاد مناسب است.

ساک حمل چیکو ظرفیت تحمل وزن تا ۹ کیلوگرم را دارد. پارچه‌های داخلی این ساک قابلیت تهویه هوا دارند و روکش زیپ‌دارآن می‌تواند از بدنه جدا شود تا در روزهای گرم از تعریق و کلافگی نوزاد جلوگیری کند. قابلیت جدا شدن در سایبان این محصول هم وجود دارد. روکش این مدل از ساک حمل نوزاد چیکو، بست زیپی دارد تا متناسب با جثه نوزاد و حالتی که در آن احساس راحتی کند، باز یا بسته شود. این ساک دارای دو بند است که از قسمت میانی به بدنه وصل شده‌اند تا بدون برهم خوردن تعادل، در دست‌های پدر و مادر حمل شوند. این ساک همچنین می‌تواند روی کالسکه‌های چیکو نصب شود.

ساک حمل چیکو مدل Sacca Transporter
ساک حمل چیکو مدل Sacca Transporter
برند

chicco

رنگ

خاکستری, سورمه ای, قرمز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساک حمل چیکو مدل Sacca Transporter 13Nc1127”

4 × سه =

محصولات تخفیفی

-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان
-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان