ساک لوازم سه تکه چیکو Chicco رنگ سورمه ای

ساک لوازم مارک چیکو Chicco همراه با بند بلند, زیر انداز تعویض, و کاور عایق شیشه شیر می باشد.

۵۹۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

ساک لوازم سه تکه مارک چیکو
اگر به دنبال کیف یا ساک لوازم مناسب کودک و مادر برای سیسمونی فرزندتان می گردید انتخاب های زیادی در فروشگاه های سیسمونی وجود دارد، ولی چطور باید بفهمیم که کیف مناسب برای پدر و مادر و کودک کدام است؟ برای خریدن کیف لوازم نوزاد باید به چند نکته مهم توجه کرد که آیا کاربرد آن فقط برای دوران نوزادی کودک است یا قابلیت استفاده در مکان و موقعیتهای دیگر را نیز دارد.
ساک لوازم نوزاد باید کاملاً کاربردی و بدرد بخور باشد، در غیر این صورت آن را فراموش کنید. یکی از ویژگی های مهم و محبوب در این نوع کیف ها این است که کیف کوچکی در کنارشان هست که بند مچی دارد و می توانید کارت اعتباری، پول، لوازم آرایش و آیتم های ریز دیگر را در آنها جا دهید و با خودتان جابجا کنید و نگران وسایل شخصی خود نباشید
کیف لوازم کودک و مادر باید سبک باشد و دوخت آن ظریف و محکم باشد تا با قرار دادن وسایل ضروری کودک و مادر بیش از اندازه سنگین نشود و به شانه مادر آسیب نزد و مادر را خسته نکند و خیلی سریع دوختهای آن در اثر قرار دادن وسایل کودک با چند بار بیرون بردن از خانه باز نشود و از جنس محکم تهیه شده باشد.
آیا وسایلی که برای کودک در خارج از منزل نیاز دارید در آن جا می شوند؟
بهترین کیف های بچه آنهایی هستند که لوازم جانبی مفیدی درونشان قرار داده شده است که زندگی را برایتان راحت تر می کنند. دنبال کیف هایی باشید که لوازم جانبی مانند بند کالسکه، ساک لباس کثیف (برای آنکه لباس ها و پوشک های کثیف با لباس های تمیز قاطی نشوند)، کیف شیشه شیر عایق، و بند قابل تنظیم جداشدنی همراهشان داشته باشند تا بتوانید کیف را از دوشتان آویزان کنید و دست هایتان آزاد شوند و همچنین یک زیرانداز تعویض پوشک برای انداختن زیر بچه هنگام تعویض پوشک داشته باشند. بعضی از آنها یک جیب توری هم دارند که پوشک ها و دستمال های مرطوب را می توان در آن قرار داد

 ساک لوازم سه تکه مارک چیکو
ساک لوازم سه تکه مارک چیکو

اگر به دنبال ساک لوازمی با فضای داخلی بزرگ هستید، این ساک لوازم نوزاد برند «چیکو» گزینه‌ای مطلوب به شمار می‌آید. این کیف با جنس پلی‌استر و بست زیپی، از دوخت ظریف و محکمی برخوردار است. داخل این کیف دارای جیب‌های مجزایی جهت قرار دادن لوازم اختصاصی است. هم‌چنین این کیف دارای یک جیب بزرگ با بست چسبی و یک جیب بزرگ بدون بست در قسمت جلو و یک جیب بزرگ بدون بست در قسمت پشت کار است. از دو جیب با بست زیپی که در طرفین کیف تعبیه شده‌اند، نیز می‌توانید برای قرار دادن شیشه‌شیر استفاده کنید. به همراه این کیف یک تشک تعویض و یک کاور عایق شیشه‌شیر با بست زیپی ارائه شده است. این ساک لوازم دارای دو بند دستی کوتاه و بند شانه با قابلیت تنظیم است که می‌توانید از هر دو آن‌ها برای حمل کیف استفاده کنید.

برند

chicco

رنگ

زرشکی, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساک لوازم سه تکه چیکو Chicco رنگ سورمه ای”

شش − 5 =

محصولات تخفیفی

-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان
-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان
-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
-24%