ست برس و شانه صورتی چیکو Chicco

  • فاقد BPA
  • ساخته شده از موی طبیعی و نرم

۴۸۰,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

ست برس و شانه صورتی چیکو Chicco

سلامت کودک و در کنار آن نظافت وی از دغدغه های والدین است.  ست برس و شانه صورتی چیکو Chicco از موی طبیعی و نرم ساخته شده که بدون آسیب به پوست حساس سر کودک, موهای او را خوش حالت می کند و موجب گردش هوا لابه لای موهای کودک و رسیدن اکسیژن به پوست سرش می شود.این محصول فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی از ایجاد هر گونه حساسیت جلوگیری می کند. رنگ بندی زیبا و شاد آن هر سلیقه ای را ارضا می کند.

ست برس و شانه صورتی چیکو Chicco
ست برس و شانه صورتی چیکو Chicco

حتما شما هم اهمیت زیادی برای رسیدگی به نظافت نوزاد یا فرزند خردسالتان قائلید. بدن حساس و آسیب‌پذیر کودکان مقاومت کمتری در برابر میکروب‌ها دارد و امکان مریض شدن آنها در مجاورت با آلودگی بسیار زیاد است. بنابراین میزان توجه به نظافت آنها حتی باید چندبرابر آن چیزی باشد که شما به‌عنوان یک بزرگسال درمورد خودتان اعمال می‌کنید. نظافت دهان، بینی، پوست، مو و ناخن کودک اولین راه‌ پیشگیری از بروز مشکلات و عفونت‌ها در فرزند شماست. فراموش نکنید مرتب نگه داشتن ظاهر فرزندتان اهمیتی همتای مراقبت‌های بهداشتی از او دارد. پس از حمام کردن، حتما موهای کودکتان را شانه بزنید.

این کار علاوه بر حالت دادن به موها باعث عبور جریان هوا بر سطح پوست سر او می‌شود. برای این منظور نیاز به لوازمی دارید که مناسب با نیاز کودک طراحی شده باشند. نمونه‌های زیادی از شانه و برس مخصوص نوزادان و کودکان در بازار لوازم کودک وجود دارند که اغلب طوری طراحی شده‌اند که از طرفی آن‌قدر نرم باشند که پوست سر نوزاد را آزار دهند و از طرفی دیگر حدی از استحکام را برای حالت دادن به موها داشته باشند. ست برس و شانه صورتی چیکو Chicco با همین ویژگی ها به بازار لوازم کودک راه پیدا کرده‌اند. دسته برس و سانه موجود در این ست طوری طراحی شده که به‌راحتی در دست قرار گرفته و کنترل شود. تنوع رنگی که در این محصول وجود دارد هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند و به همین خاطر می‌توانید آن را متناسب با جنسیت فرزندتان انتخاب کنید.

 

برند

chicco

رنگ

صورتی

مناسب سن

از بدو تولد

تفکیک جنسیت

پسرانه, دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست برس و شانه صورتی چیکو Chicco”

9 − 1 =

محصولات تخفیفی

-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان
-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان