ست ناخن گیر کودک Fisher-Price 13Nc1006

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

 ست ناخن گیر کودک Fisher-Price

گرفتن ناخن های بسیار کوچک و بسیار ظریف کودک مخصوصا در چند ماه اول تولد همواره باعث نگرانی برای مادران جوان است. ست مانییکور ناخن کودک جوری طراحی شده که با قرار گرفتن آن در دست کاملا می توانید آن را کنترل کنید. همچنین طراحی آن به صورتی است که هیچ نک تیزی در آن وجود ندارد که به پوست لطیف نوزاد آسیب برساند.

 ست ناخن گیر کودک Fisher-Price
ست ناخن گیر کودک Fisher-Price

دقت کنید که به خاطر رشد سریع ناخن کودکان کوتاه کردن آن ها چند روز یک بار ضروری است تا فرزندتان با دست و پا زدن و کشیدن دستها به صورت و چشم ها به خود آسیب نرساند.

این ست شامل یک ناخن گیر, یک قیچی و یک سوهان است.

بهداشت فردی یکی از عواملی است که از بدو تولد توجه ویژه‌ای به آن میشده است؛ بهداشت ناخن و تمیزی آن یکی از این عوامل خواهد بود. ناخن‌گیر کودک وی با توجه به نیاز شما تولید شده که برای کودکان بالای یک سال طراحی گردیده است. ناخن گرفتن کودک یکی از سخت‌ترین کارهایی که برای هر مادری قابل درک است چرا که کودک نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد و ناخن‌های بلند کودک باعث آسیب رسیدن به خودش خواهد بود و همانطور که کودک دستانش همیشه در دهانش است باید مرتبا ناخن‌هایش کوتاه باشد تا از ورود میکروب به دهانش جلوگیری شود. این محصول طوری طراحی شده که تیغه آن برای دست‌ها و ناخن کوچک کودک تعبیه شده و از جنس استیل ضد زنگ است. بهترین زمان برای گرفتن ناخن کودک بعد از حمام است چرا که ناخن‌ها نرم شده و حتی زمانی‌که کودک خواب است و یا در حال شیر خوردن است می‌توان این کار را انجام داد و کار را برای شما راحت می‌کند. این محصول به راحتی در دست قرار می‌گیرد و می‌توانید ناخن کودک دلبندتان را بگیرید اما همیشه زمان مناسب برای گرفتن ناخن را در الویت قرار دهید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست ناخن گیر کودک Fisher-Price 13Nc1006”

2 × یک =

محصولات تخفیفی

-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان
-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان