سرشیشه دو عددی مدل Step Up چیکو Chicco 13Nc1088

  • ساخته شده از سیلیکون
  • فاقد مواد مضر شیمیایی
  • مخصوص شیشه های نیو استپ آپ چیکو
  • مخصوص مایعات غلیظ و با جریان سریع
  • مناسب از ۶ ماهگی به بالا

۲۲۵,۰۰۰ تومان

موجود

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

سرشیشه مدل Step Up بسته ۲ عددی چیکو Chicco

یک مجموعه دو عددی سرشیشه از برند معروف و معتبر «چیکو» است. طراحی سوپاپ در لبه سرشیشه، جنس سیلیکونی نرم و انعطاف‌پذیر، ضد نفخ و آنتی‌کولیک بودن از مشخصه‌های بارز این مدل از سرشیشه برند «چیکو» به شمار می‌آیند.
در این بسته‌بندی دو عدد سرشیشه هم‌سایز قرار دارد. هر دو این سرشیشه‌ها جنس سیلیکونی نرم و انعطاف‌پذیری داشته و کاملا گرد مشابه سینه مادر طراحی شده‌اند. طراحی این سرشیشه‌ها به صورت گرد باعث می‌شود نوزاد با آن راحت‌تر ارتباط برقرار کند. در قسمت کناری لبه سرشیشه سوپاپی طراحی شده که باعث جریان هوا می‌شود. وجود این سوپاپ در این قسمت از نفخ معده نوزاد و کولیک معده جلوگیری می‌کند. این سرشیشه‌ها از مواد مرغوب و با کیفیتی ساخته شده و در آن‌ها هیچ‌گونه ماده مضر BPA به کار نرفته است.
این سرشیشه‌ها دارای جریان سریع مایعات بوده و با توجه به این جریان خروجی برای نوزادان ۶ ماه به بالا مناسب هستند.

با گذشت زمان و مصرف روزانه از شیشه شیر ، خود ظرف شیشه شیر سالم ولی سر شیشه از بین خواهد رفت ، میتوانید سر شیشه جدیدی جایگزین سر شیشه قبلی نمایید

سرشیشه مدل Step Up بسته 2 عددی چیکو Chicco
سرشیشه مدل Step Up بسته ۲ عددی چیکو Chicco

توصیه دندان‌ پزشکان، این است که برای کودک‌تان حتما سر شیشه و پستانک ارتودنسی بخرید. این وسیله‌ها در اندازه‌های گوناگون موجودند و سر آنها به‌ گونه‌ای است که که مکیدن آن باعث آسیب به دندان‌ها و فک کودک نمی‌شود. پستانک‌های ارتودنسی، تاشو و متقارن با توجه به شیوه طبیعی رشد کام، دندان‌ها و لثه ساخته می‌شود، حتی چنانچه در دهان به حالت واژگون قرار گیرند این ویژگی‌ها را حفظ می‌کنند. برخی پستانک‌های از سیلیکون تهیه شده‌اند. پستانک‌های سیلیکونی بدون بو و مزه بوده و بادوام‌تر از پستانک‌ها لاتکس می‌باشند. به منظور رعایت بهداشت، همه پستانک‌های با درپوش‌های حفاظت کننده ارایه می‌شوند و از آنجا که منفذدار هستند قابلیت استریل شدن با بخار را دارند. این پستانک‌ها دارای دسته حلقوی ایمنی و سوراخ‌های هوا در بدنه هستند تا از تحریک پوست حساس کودک جلوگیری نمایند.
این سر‌شیشه‌ها طوری طراحی شده اندکه وقتی کودک آن را می‌مکد،‌ درست مثل این است که سینه مادر را می‌مکد و به همین علت تکامل کام و فک کودک روند طبیعی خود را طی می‌کند. وقتی در شیشه کودک،‌ این شکل از سرشیشه را قرار می‌دهید،‌ باید آن را طوری در دهان کودک قرار دهید که سوراخ‌های آن روبه بالا باشد، در نتیجه در هنگام مکیدن، شیر به سقف دهان کودک بپاشد.
وقتی کودک برای تغذیه از سرشیشه‌هایی که ضدنفخ نیستند استفاده می‌کند،‌ بعد از چند بار مکیدن مجبور است کمی سر شیشه را شل کند تا هوا از سوراخ‌های سرشیشه وارد شیشه شود و فشار منفی که در اثر خارج شدن شیر در آن ایجاد شده را جبران کند و در این فاصله خودش هم مقداری هوا بلع می‌کند. سرشیشه‌های ضد نفخ طوری طراحی شده‌اند که در لبه آنها سوراخ‌هایی وجود دارد که هوا می‌تواند از آنها عبور کرده و بدون اینکه کودک مجبور باشد سرشیشه را رها کند،‌ فشار منفی داخل شیشه را جبران کند. نتیجه این می‌شود که کودک می‌تواند به طور مداوم به مکیدن خود ادامه دهد و هوا وارد معده‌اش نشود. عدم ورود هوا هم یعنی نداشتن نفخ به همین جهت به این شکل از سرشیشه ضد نفخ می‌گویند.

برند

chicco

مناسب سن

شش ماه به بالا

تفکیک جنسیت

پسرانه, دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرشیشه دو عددی مدل Step Up چیکو Chicco 13Nc1088”

2 × 1 =

محصولات تخفیفی

-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان