سرویس کالسکه belecoo new 530s

  • سه تکه
  • کالسکه کرییر و ساک لوازم
  • دسته کالسکه متحرک و قابلیت جابجایی
  • دارای کمربند ۵ نقطه

۵,۵۴۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

سرویس کالسکه۲۰۲۱  belecoo new 530s

سرویس کالسکه سه تکه بلکو شامل: کالسکه، کریر و ساک لوازم کودک یک پکیج مناسب و زیبا برای فرزندتان می باشد.

کالسکه دارای پارچه های برزنتی ضد تعریق است و نشیمنگاه نرم و راحت و پشتی قابل تنظیم در چند حالت مختلف، جای پای قابل تنظیم به همراه کمربند ۵ نقطه ای برای ایمنی بیشتر کودک عزیزتان از مزایای این کالسکه می باشد. همچنین چرخ های جلو قابلیت گردش ۳۶۰ درجه دارند. این کالسکه منحصر به فرد دو حالت قرار گیری روبه مادر و رو به خیابان را دارد. سایبان قابل تنظیم دارد، قابلیت تنظیم دسته کالسکه نسبت به قد والدین.و کارایی منحصر به فرد این کالسکه به این صورت می باشد که جدا از این که می توان صندلی کالسکه را از فریم جدا نموده و به حالت رو به مادر نصب کنید دستگیره کالسکه را می توان هماهنگونه که صندلی نصب می باشد جابجا نمود و رو به مادر شود. یر روی قسمت دستگیره و گارد جلو کالسکه چرم کار شده است . دارای یک جا لیوانی کنار دستگیره و همچنین در این مدل چرخ ها نیز جدیدتر شده و تغییر کرده اند نسبت به مدل های قدیمی تر .

قابلیت تبدیل شدن صندلی کالسکه به صورت کریکات و همچنین دارای باد گیر جلو می باشد برای فصول سرما

قابلیت نصب کرییر به صورت جداگانه بر روی فریم کالسکه می باشد کرییر را میتوان به عنوان صندلی ماشین تا سنین نه ماهگی  استفاده کرد و همچنین به عنوان ساک حمل و نی نی لای لای کرییر دارای بادگیر جلو می باشد

ساک کالسکه قابلیت نصب روی دستگیره کالسکه را دارد

در قسمت زیرین کالسکه سبدی بزرگ برای حمل وسایل قرار دارد. در چرخ های عقب آن ترمز جهت ایمنی بیشتر تعبیه شده. باز و بسته کردن belecoo new 530s آسان و سریع است.

قابلیت استفاده تا پنج سالگی کودک

برند

Belecoo

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرویس کالسکه belecoo new 530s”

6 + 14 =

محصولات تخفیفی

-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
-24%