لیوان نی دار بامبو با طرح خارپشت Hedgehog 13Nc1320

لیوان نی دار بامبو با طرح خارپشت

نوع محصول : لیوان آبمیوه خوری

جنس بدنه : گیاه بامبو

جنس سری : سیلیکون نرم

همراه با درپوش محافظ

فاقد : BPA و مواد مضر شیمیایی

ساخت کشور : چین

۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

لیوان نی دار بامبو با طرح خارپشت Hedgehog

خداحافظی با شیشه شیر همیشه هم آسان نیست, اما راه کارهایی وجود دارد که می توان مرحله گذر از شیشه شیر به لیوان را آسان تر نمود.
ضد نشت, قابل حمل و نشکن بودن لیوان های درب دار کودکان, آن ها را گزینه بسیار مناسبی برای استفاده با خیال راحت در هنگام صرف غذا کرده است.

نوع درب این لیوان ها امکان استفاده از آن به عنوان لیوان و همچنین شیشه شیر را فراهم می آورد که همین ویژگی باعث می شود که کودک بتواند راحت تر شیشه شیر را ترک کند. این لیوان ها از ریختن نوشیدنی روی زمین و در ماشین جلوگیری می کند.
لیوان کودک باید شامل ویژگیهای خاصی باش.

مانند: دسته لیوان بسیار مهم است مدلهای مختلفی از لیوان نوزاد وجود دارد شامل لیوان یک دسته ای دو دسته ای یا لیوان های بدون دسته اما در مورد اکثر کودکان دسته لیوان بسیار کارآمد است.
مواد شیمیایی در بسیاری از مواد پلاستیکی وجود دارد که می تواند تاثیثرات مخربی بر رشد کودک بگذارد, به همین دلیل دقت کنید که لیوانی که خریداری می کنید به طور معتبر و استاندارد فاقد ماده BPA باشد یا از لیوان های پلاستیکی مات استفاده کنید.
عایق بودن لیوان نیز اهمیت خاصی دارد, وجود یک لایه به عنوان عایق بسیار مناسب سفر و زمین های بازی است, زیرا میتوان در این لیوان های عایق دار نوشیدنی را برای مدتی خنک نگه داشت.
همچنین لیوانی که دارای درب و بخش های جدا شونده باشد تمیز کردن آن راحت تر است. لازم به ذکر است که سر این لیوان دارای درپوش محافظ برای جلوگیری از انواع آلودگی ها می باشد. جهت حمل راحت تر کودکان، در ساختش از دستگیره های آسان گیر استفاده شده است که با ظرافتی خاص طراحی شده و از جنس پلاستیک می باشد.

لیوان نی دار بامبو با طرح خارپشت ساخت کشورچین که در رنگ بندی های مختلف و زیبا در راستای سلیقه شما طراحی و ساخته شده است. در هنگام خریدن اقلام مربوط به کودک بخصوص اقلام مربوط به تغذیه او باید توجه داشت که استانداردها به خوبی رعایت شده باشد تا هیچ صدمه ای به سلامتی کودک وارد نگردد.

ظرف غذای بامبو یکی از اقلام سبد خرید ظرف غذا برای کودک شما بوده و بهتر است برنامه ای برای خرید آن بریزید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیوان نی دار بامبو با طرح خارپشت Hedgehog 13Nc1320”

5 × چهار =

محصولات تخفیفی

-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان
-24%