ناخنگیر ذره بین دار نوزاد Dr Gym 13Nc1327

یک ابزار عالی برای کاهش استرس در پیرایش ناخن های ظریف کودکتان

ذره بین به اعتماد به نفس بیشتر شما کمک می کند و فشار چشم را کاهش می دهد

دسته ارگونومیک برای استفاده هر چه راحت و

آسان استفاده شود طراحی شده است.

ذره بین به راحتی تا خورده و در زیر محصول قرار می گیرد.

۹۸,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

ناخنگیر ذره بین دار نوزاد Dr Gym

تمیزی دست های کودک با شست و شوی مناسب با آب یا دستمال مرطوب ها در کنار تمیزی ناخن ها ارزش کاملی پیدا می کند، زیرا ناخن محل تجمع انواع آلودگی هاست بخصوص کودکان که به همه جا چنگ زده وبه خاطر ارضای کنجکاوی خود همه چیز را در دست می گیرند، زیر ناخن هایشان سیاه و کثیف می شود. ناخنگیر ذره بین دار با طراحی منحصر به فرد خود برای نوزادان طراحی شده تا بدون آسیب به این عزیزان، ناخن هایشان مرتب و عاری از آلودگی شود.

یک ابزار عالی برای کاهش استرس در پیرایش ناخن های ظریف کودکتان.

ناخنگیر ذره بین دار نوزاد Mermaid Princess
ناخنگیر ذره بین دار نوزاد Dr Gym

ذره بین به اعتماد به نفس بیشتر شما کمک می کند و فشار چشم را کاهش می دهد و دسته ارگونومیک برای استفاده هر چه راحت و آسان استفاده شود طراحی شده است. ذره بین به راحتی تا خورده و در زیر محصول قرار می گیرد.

مهم‌ ترین فاکتور در ناخنگیر ذره بین دار جنس استیل تیغه آن است. این جنس مانع از زنگ زدن تیغه می‌ گردد و هم چنین برای جلوگیری از آسیب رسیدن گوشه ‌های ناخن، تا حد زیادی خیال شما از بابت آسیب رسیدن به دستان نوزاد راحت می‌ شود. این محصول در رنگهای آبی و صورتی موجود میباشد .
لازم به یادآوری است که بهترین زمان برای گرفتن ناخن های نوزاد پس از استحمام اوست زیرا ناخن هایش نرم می شود، هم چنین هنگام خواب و یا شیر خوردن می توان ناخن های او را در حالی که کمترین حرکت را دارند،گرفت. را قبل از اولین استفاده و پس از هربار استفاده با آب ولرم بشویید و آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ناخنگیر ذره بین دار نوزاد Dr Gym 13Nc1327”

5 − 1 =

محصولات تخفیفی

-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان