پارک بازی پیانو دار همراه با آویز جغجغه Dreamworld

  • ساخت چین
  • پارک بازی پیانو دار همراه با آویز جغجغه Dreamworld دارای پیانوی با صدا‌های جذاب برای کودکان، دارای طراحی رنگارنگ و زیبا و جنس پلاستیکی مرغوب، قابلیت آویزان کردن جغجغه‌ها بصورت هلالی، یک وسیله فوق‌العاده برای مشغول کردن نوزاد شما است.

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

پارک بازی پیانو دار همراه با آویز جغجغه Dreamworld

پارک بازی پیانو دار همراه با آویز جغجغه Dreamworld
پارک بازی پیانو دار همراه با آویز جغجغه Dreamworld

اگر به دنبال یک فضای امن و کارآمد، برای فرزند دلبندتان هستید، تا آن را با خیال راحت در آن بگذارید، ما به شما پارک بازی پیانو دار همراه با آویز جغجغه Dreamworld را پیشنهاد می‌کنیم. این تشک و پارک بازی یک وسیله بسیار مناسب برای نوزاد بالای سه ماه تا هجده ماه است تا در آن قرار گیرند. رویه تشک از جنس پنبه بوده و کاملاً ضد حساسیت است. لایه زیرین آن از پلی‌پروپیلن ساخته‌شده تا در هنگام بازی کودک بر روی آن نلغزد. یک تشک بازی موزیکال و با طراحی زیبا و رنگارنگ، برای کودکان خردسال بسیار لذت‌بخش است و جهت مشغول کردشان بسیار به‌کار می‌آید؛ به عنوان مشخصات فیزیکی این محصول، می‌توان به وزن ۲ کیلو‌گرمی و جنس پلاستیکی آن اشاره کرد. آینه و پیانوی کوچک زیبایی که در این اسباب‌بازی در نظر گرفته شده برای کودکان جالب خواهد بود. این اسباب‌بازی به حالت‌های مختلف همچون دراز کش، نشسته، درازکش روی شکم و ایستاده قابل استفاده است. امکان آویزان کردن جغجغه‌ها بصورت هلالی در این محصول نیز وجود دارد. پارک بازی پیانو دار همراه با آویز جغجغه Dreamworld دارای پیانوی با صدا‌های جذاب برای کودکان، دارای طراحی رنگارنگ و زیبا و جنس پلاستیکی مرغوب، قابلیت آویزان کردن جغجغه‌ها بصورت هلالی، یک وسیله فوق‌العاده برای مشغول کردن نوزاد شما است.
این کار، علاوه بر تقویت حس شنوایی، به‌تدریج او را کنجکاو کرده و تشویق به حرکت و پا زدن بیشتر می‌کند تا با ضربه زدن به پیانو موزیک های شاد مختلف بشنود. می‌توان پیانو موزیکال را در سنین بین ۶ تا ۹ مه به حالت افقی هم قرار داده تا کودک پشت آن نشسته و با صفحات کیبورد آن بازی کند. وجود چراغ و آهنگ‌های متنوع و رنگ‌های شاد کیبورد همگی در جذب بچه‌ها بسیار مؤثر است که از نکات مثبت این مجموعه می‌توان به آن اشاره کرد. پارک بازی پیانو دار همراه با آویز جغجغه Dreamworld دارای پنج اسباب‌بازی متنوع در بالای سر کودک قرار می‌گیرد که شامل انواع جغجغه و دندان‌گیر است که بارنگ‌ها و صداهای متنوع نوزادان را جذب خود می‌کند. بازی با این اسباب‌بازی‌ها، باعث تقویت حس بینایی در آن‌ها شده و علاوه براین آن‌ها را برای گرفتن عروسک‌ها در دستشان وسوسه می‌کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پارک بازی پیانو دار همراه با آویز جغجغه Dreamworld”

5 + 16 =

محصولات تخفیفی

-24%
-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان