پستانک ارتودنسی دو عددی فیزیو ایر چیکو Chicco 13Nc1328

جنس سری : سیلیکون ویژگی : ارتودنسی مناسب با ساختار دهان کودک خصوصیت : گردش هوا از طریق سوراخ های روی بدنه فاقد : BPA و مواد مضرشیمیایی مناسب برای : نوزادان از بدو تولد تعداد در بسته : ۲ عدد قاب محافظ بهداشتی : دارد مبدا برند : کشور ایتالیا

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

پستانک ارتودنسی دو عددی فیزیو ایر چیکو Chicco

پستانک فیزیو ایر چیکو در بسته‌بندی دوتایی در یک قاب بهداشتی قرار گرفته است. این پستانک‌ها به‌خاطر ساختار نرم و دایره‌ای، با آرامی و ملایمت روی پوست نوزاد قرار می‌گیرند. همچنین با داشتن منافذی در اطراف بدنه امکان عبور هوا را فراهم کرده تا حداکثر میزان تهویه بر پوست را ایجاد کنند. در صورتی که پستانک فاقد این منافذ باشد، بزاق دهان کودک پشت حایل پستانک جمع شده و احتمال ایجاد التهاب یا بروز بثورات جلدی روی پوست اطراف دهان بیشتر می‌شود.
در طراحی ارگونومیک پستانک فیزیو ایر چیکو سازگاری با دهان نوزاد مد نظر قرار گرفته است و به این وسیله هم به موقعیت طبیعی زبان نوزاد توجه شده و هم با استفاده از پایه‌های باریک، بسته شدن مناسب دهان را تضمین می‌کند.

یکی از امتیازات این پستانک و به‌طور کلی پستانک‌هایی که با عنوان پستانک‌های ارتودنسی شناخته می‌شوند، این است که با توزیع فشار مناسب در کام، به رشد مناسب دهان و دندان کمک می‌کنند. جنس سر این محصول از سیلیکون بوده و فاقد BPA است. سر پستانک‌های سیلیکونی سفت‌تر هستند و علاوه بر اینکه راحت‌تر تمیز می‌شوند، بو و مزه را به خود جذب نمی‌کنند.
دو نکته که همواره باید در تهیه پستانک برای نوزادتان در نظر داشته باشید، این است که اولا اندازه بدنه پستانک را طوری انتخاب کنید که کودک قادر نباشد تمام آن را داخل دهان خود فرو ببرد.
در کنار این نکات، حتما به فکر تهیه یک پستانک زاپاس برای مواقعی که پستانک از دهان کودک می‌افتد یا گم می‌شود، باشید. شرکت چیکو با طراحی و بسته‌بندی دوتایی این محصول به این نیاز کودک شما هم توجه داشته است. این برند ایتالیایی از شناخته‌شده‌ترین برندهای حاضر در بازار جهانی سیسمونی نوزاد است که تمام محصولات آن دارای استاندارد اروپا هستند.
پستانک فیزیو ایر چیکو ضمن دارا بودن امکان استریل کردن آسان، بو و مزه را به خود جذب نمی‌کند، دارای حلقه است که امکان اتصال زنجیر پستانک را فراهم می‌کند تا از افتادن و گم شدن جلوگیری شود. ضمن اینکه با تعبیه کردن منافذی در بدنه پستانک، عبور جریان هوا را تسهیل کرده تا به این ترتیب آسیبی به پوست کودک نرسد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پستانک ارتودنسی دو عددی فیزیو ایر چیکو Chicco 13Nc1328”

3 × پنج =

محصولات تخفیفی

-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان
-24%
-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان