پستانک ارتودنسی ۲ تایی فیزیو میکرو Physio Micro Chicco 13Nc1210

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

پستانک ارتودنسی ۲ تایی فیزیو میکرو Physio Micro Chicco

پستانک ارتودنسی فیزیو میکرو چیکو (با طرح دخترانه) در بسته‌بندی دوتایی در یک قاب بهداشتی قرار گرفته است. این پستانک‌ها به‌خاطر ساختار نرم و دایره‌ای، با آرامی و ملایمت روی پوست نوزاد قرار می‌گیرند. همچنین با داشتن منافذی در اطراف بدنه امکان عبور هوا را فراهم کرده تا حداکثر میزان تهویه بر پوست را ایجاد کنند. در صورتی که پستانک فاقد این منافذ باشد، بزاق دهان کودک پشت حایل پستانک جمع شده و احتمال ایجاد التهاب روی پوست اطراف دهان بیشتر می‌شود.
در طراحی ارگونومیک پستانک ارتودنسی فیزیو میکرو چیکو سازگاری با دهان نوزاد مد نظر قرار گرفته است و به این وسیله هم به موقعیت طبیعی زبان نوزاد توجه شده و هم با استفاده از پایه‌های باریک، بسته شدن مناسب دهان را تضمین می‌کند.
یکی از امتیازات این پستانک و به‌طور کلی پستانک‌هایی که با عنوان پستانک‌های ارتودنسی شناخته می‌شوند، این است که با توزیع فشار مناسب در کام، به رشد مناسب دهان و دندان کمک می‌کنند. جنس سر این محصول از سیلیکون بوده و فاقد BPA است. سر پستانک‌های سیلیکونی سفت‌تر هستند و علاوه بر اینکه راحت‌تر تمیز می‌شوند، بو و مزه را به خود جذب نمی‌کنند.

پستانک ارتودنسی فیزیو میکرو چیکو
پستانک ارتودنسی فیزیو میکرو چیکو

یک پستانک زاپاس برای مواقعی که پستانک از دهان کودک می‌افتد همیشه نیاز است. شرکت چیکو با طراحی و بسته‌بندی دوتایی این محصول به این نیاز کودک شما هم توجه داشته است. این برند ایتالیایی از شناخته‌ شده‌ترین برندهای حاضر در بازار جهانی سیسمونی نوزاد است که تمام محصولات آن دارای استاندارد اروپا هستند. این شرکت در حال حاضر دارای ۳۵۰ نمایندگی در ۳۲ کشور جهان از جمله ایران است.
پستانک ارتودنسی فیزیو میکرو چیکو برای نوزادان  بدو تولد تا ۲ ماهگی طراحی شده است و با داشتن سر سیلیکونی، ضمن دارا بودن امکان استریل کردن آسان، بو و مزه را به خود جذب نمی‌کند. این محصول علاوه بر اینکه در یک بسته‌بندی دوتایی (با یک پستانک زاپاس) ارائه شده، دارای حلقه است که امکان اتصال زنجیر پستانک را فراهم می‌کند تا از افتادن و گم شدن جلوگیری شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پستانک ارتودنسی ۲ تایی فیزیو میکرو Physio Micro Chicco 13Nc1210”

3 × 1 =

محصولات تخفیفی

-24%