پستانک ارتودنسی GIGL

۲۴,۵۰۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

پستانک ارتودنسی GIGL با اقتباس از فرم صورت و دهان ساخته شده. این محصول ضد حساسیت است و جنس سلیکونی و نرم آن مانع از ایجاد فشار روی صورت نوزاد می شود.

 پستانک ارتودنسی GIGL
پستانک ارتودنسی GIGL

نیاز به مکیدن در نوزادان، امری طبیعی است و ارتباطی با گرسنه بودن یا نبودن آن ها ندارد. پستانک یک وسیله پلاستیکی یا سیلیکونی شبیه به پستان مادر می باشد که برای کودکانی که احساس نیاز بیشتری به مکیدن می کنند مفید است.

پستانک های ارتودنسی در اندازه‌های گوناگون موجود هستند و سر آنها به گونه‌ای است که مکیدن آن باعث آسیب به دندان‌ها و فک کودک‌ نمی‌شود. پستانک‌های ارتودنسی، تاشو و متقارن با توجه به شیوه طبیعی رشد کام، دندان‌ها و لثه ساخته می‌شود. حتی چنانچه در دهان به حالت واژگون قرار گیرند، این ویژگی‌ها را حفظ می‌کنند. برخی پستانک‌های از سیلیکون تهیه شده‌اند. پستانک‌های سیلیکونی بدون بو و مزه بوده و بادوام‌ تر از پستانک‌های لاتکس هستند. به منظور رعایت بهداشت، همه پستانک‌های با درپوش‌های حفاظت‌کننده ارایه می‌شوند و از آنجا که منفذ دار هستند، قابلیت استریل شدن با بخار را دارند. این پستانک‌ها دارای دسته حلقوی ایمنی و سوراخ‌های هوا در بدنه هستند تا از تحریک پوست حساس کودک جلوگیری کنند. پستانک ارتودنسی GIGL طوری طراحی شده‌اند که زمانی کودک آن را می مکد، احساس می‌کند دارد سینه مادر را می‌مکد و به همین علت تکامل کام و فک کودک روند طبیعی خود را طی می‌کند. وقتی در شیشه کودک، این شکل از سرشیشه را قرار می‌دهید، باید آن را طوری در دهان کودک قرار دهید که سوراخ‌های آن رو به بالا باشد، در نتیجه در هنگام مکیدن، شیر به سقف دهان کودک بپاشد.

سوراخ های تعبیه شده در کناره های آن به تنفس هر چه بهتر نوزاد کمک می کنند. این پستانک رشد طبیعی فک را حفظ می کند و به خاطر انعطاف پذیری, کاسه آن مانع از رشد طبیعی دندان ها نمی شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پستانک ارتودنسی GIGL”

پنج × 4 =

محصولات تخفیفی

-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان