پستانک میوه خوری ریکانگ Rikang

  • فاقد BPA
  • قابل شستشو و استریل کردن
  • مناسب کودکان از 6 ماه به بالا

۱۲۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

از شش ماهگی کودکتان را به کمک پستانک غذاخوری و میوه خوری با طعم انواع سبزیجات و گوشت و برنج پخته و میوه ها آشنا کنید
غذاخوردن را بدون نگرانی از گیرکردن تکه های غذا و میوه در گلوی کودک آغاز نمایید
بوسیله این پستانک ها می توانید کمبود انواع ویتامین های مورد نیاز فرزندتان را جبران نمایید
شستشو و استریل کردن پستانک های سیلیکونی میوه و غذاخوری بسیار راحت و آسان است
بدون ماده مضر BPA

rikang پستانک -میوه
rikang پستانک -میوه

پس از شش ماهگی و زمانی که دیگر تنها شیر مادر برای رشد کودک کافی نیست، می توان از محصولی چون پستانک غذاخوری و آبمیوه خوری بیبی لند استفاده کرد.این محصول جالب توانسته با توجه به علایق کودکان آن ها را با طعم های جدید نیز آشنا کند.
پستانک غذاخوری و آبمیوه خوری بیبی لند مناسب کودکان ۴ ماه به بالا طراحی شده است؛ کاملا فاقد BPA ومواد مضر شیمیایی می باشد و به آسانی می توان این محصول را با بزاق حساس کودک آشنا کرد.
در مواقعی که کودک در مطب دکتر و یا هنگام واکسیناسیون بی قراری می کند و یا هنگامی که باید برای شیر دادن به او و یا آماده کردن شیرخشکش صبر کند می توان از یک پستانک استفاده نمود،زیرا علاوه بر سرگرم کردن کودک او را با طعم میوه جات مختلف نیز آشنا می کند و فواید بی شمار یک عصاره میوه یا سبزیجات را به سلامت کودک هدیه می دهد.
پستانک غذاخوری و آبمیوه خوری بیبی لند دارای دسته نگهدارنده می باشد که کودک به راحتی می تواند آن را در دستان کوچک خود قرار دهد. این محصول دارای رنگ بندی های متنوع و شاد می باشد و با داشتن یک درپوش از تمام آلودگی های محیطی می توان آن را محفوظ داشت و در جهت هماهنگی عضلات دست و فک کودک از آن بهره جست. پستانک غذاخوری و آبمیوه خوری بیبی لند دارای سر سیلیکونی بوده و مناسب ساختار فک و دهان کودک طراحی شده است تا مکیدن آن به فرم دندان های آتی او نیز آسیبی وارد نکند.
تکه های کوچکی از میوه هایی چون توت فرنگی، موز، هندوانه، گلابی، انگور، پرتغال و…را درون محفظه این پستانک قرار دهید تا بدین طریق بدن کودک شما با انواع ویتامین ها آشنا شده و در برابر اکثر مریضی ها مقاوم شود.

برند

Rikang

مناسب سن

شش ماه به بالا

تفکیک جنسیت

پسرانه, دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پستانک میوه خوری ریکانگ Rikang”

چهارده − هشت =

محصولات تخفیفی

-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان
-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان
-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان