پیمانه و جای شیر خشک ریکانگ Rikang 13Nc1116

پیمانه و جای شیر خشک جهت حمل آسان ریکانگ Rikang سه طبقه.
با قابلیت شست‌وشوی آسان و فاقد BPA

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

پیمانه و جای شیر خشک ریکانگ Rikang

پیمانه و جای شیر خشک ریکانگ Rikang
پیمانه و جای شیر خشک ریکانگ Rikang
پیمانه و جای شیر خشک ریکانگ Rikang
پیمانه و جای شیر خشک ریکانگ Rikang

پیمانه و جای شیر خشک جهت حمل آسان ریکانگ Rikang سه طبقه بی رنگ.
وقت‌هایی که ناچارید به‌مدت یک نیم‌روز یا بیشتر کودکتان را به پرستار یا خانواده و دوستان بسپارید، وقت‌هایی که به هر دلیلی خودتان نمی‌توانید وعده یا میان‌وعده‌های فرزندتان را به او بدهید و بالاخره وقت‌هایی که به پیک‌نیک می‌روید، حتما نگران تغذیه صحیح او خواهید بود. اعتماد به غذاها و خوراکی‌هایی که از بیرون تهیه می‌کنید کار سختی است و ترجیح می‌دهید که خودتان در منزل غذای کودکتان را تهیه کنید. این غذا را باید در ظرف‌ مناسبی بگذارید و با سایر وسایل کودک همراه کنید.
این محصول شامل مجموعه جمع‌وجوری از سه ظرف غذا کوچک است که روی هم سوار شده و حجم کمی را –چیزی در حدود اندازه یک قمقمه معمولی- اشغال می‌کند. ظرف غذاهای موجود در این مجموعه به اندازه یک وعده غذایی و یک میان‌وعده برای کودک یک تا سه ساله جا دارند. با این حساب یک غذای سالم و دستپخت خودتان، مقداری میوه یا تنقلات، همراه با یک فنجان آبمیوه، همه را در حجم کوچکی با کودکتان همراه خواهید کرد.
با داشتن این ظرف غذای مارک ریکانگ، می‌توانید فرزند دلبندتان را یک نیم‌روز بدون نگرانی از تغذیه سالم به مهدکودک یا آشنایان خود بسپارید و خودتان با خیال آسوده به کارهای روزمره رسیدگی کنید.
جنس این محصول از پلاستیک است و فاقد ماده مضر و سمی BPA است. با قابلیت شست‌وشوی آسان از دیگر مزایای این ظرف غذاست که هم شست‌وشو با دست و هم با ماشین ظرفشویی را امکان‌پذیر کرده است. ظرف غذای سه تکه ریکانگ قابلیت استریل کردن هم دارد و شما می‌توانید آن را داخل آب یا محلول‌های شوینده بجوشانید. فراموش نکنید که قبل از اولین مصرف تمام اجزای این محصول را به‌مدت سه دقیقه در آب بجوشانید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیمانه و جای شیر خشک ریکانگ Rikang 13Nc1116”

هجده − سه =

محصولات تخفیفی

-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان
-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان