کرم ضدعفونی کننده و ضد سوختگی Sudocrem 125gr

  • تاریخ انقضا: 25/10/2024
  • ضد سوختگی
  • محافظ پوست
  • درمان عرق سوزی و زخم بستر
  • حاوی زینک اکسید، موم و پارافین مایع
  • غیر قابل استفاده در اطراف چشم، بینی و دهان

۲۱۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

سودوکرم، کرم ضدعفونی کننده و ضد سوختگی Sudocrem 125gr

کرم ضدعفونی کننده، ضد التهاب و ضد سوختگی سودوکرم Sudocrem برای نوزاد دختر و پسر و هم برای بزرگسالان مناسب است. این کرم به سرعت ادرار سوختگی نوزاد را از بین می برد و التیام دهنده جای پوشک است. برای استفاده از این کرم باید دستها تمییز و خشک باشد. در هنگام استفاده لایه ی نازکی از کرم را بر روی پوست به صورت آرام و دورانی ماساژ داده شود. استفاده از آن برای اطراف چشم, دهان و بینی توصیه نمی شود.

 کرم ضدعفونی کننده Sudocrem 150ml
کرم ضدعفونی کننده Sudocrem 125gr

کرم سودوکرم (Sudocrem) کرمی است که چندین کاربرد مهم و خاص برای اطفال و حتی بزرگسالان دارد.

 

سودوکرم برای چی خوبه

این کرم به‌راحتی و به‌سرعت، احساس ناخوشایند ادرارسوختگی نوزاد را از بین می‌برد و بهترین التیام‌دهنده‌ی جای پوشک است. افراد بزرگسالی هم که از اگزما رنج می‌برند، مخصوصا با شروع فصل‌های سرد سال، می‌توانند به کمک این کرم علاوه بر درمان آن، در صورت استفاده‌ی مداوم، از بروز مجدد اگزما جلوگیری کنند.

آفتاب‌سوختگی و همینطور سوختگی‌های سطحی که برای بزرگسالان پیش می‌آید، به کمک این کرم تسکین پیدا می‌کند. سوختن فقط با گرما نیست و سرما‌سوختگی حتی گاهی دردناک‌تر از آفتاب سوختگی است که باز هم کرم سودوکرم می‌تواند کمک‌کننده باشد. زخم بستر همانطور که اسمش هم ناخوشایند و ناراحت‌کننده است، جزو مشکلاتی است که برای بیماران بستری‌شده در طولانی‌مدت پیش می‌آید که با استفاده از این کرم می‌توان هر روز بدن بیمار را ماساژ داد تا علاوه بر ترکیبات کرم، جابه‌جایی هوا نیز از بروز زخم بستر جلوگیری کند.

خاصیت درمانی آکنه‌ی این کرم مناسب برای افراد بزرگسالی است که دارای جوش هستند. در ترکیبات کرم ضدعفونی‌کننده‌ی سودوکرم از پارافین مایع، موم و زینک اکساید استفاده شده که به بالا بردن کیفیت آن کمک کرده است.

 

نحوه استفاده از سودوکرم

برای استفاده از این کرم باید دست‌ها تمیز و خشک باشد و لایه‌ی نازکی از آن بر روی پوست به صورت آرام و دورانی ماساژ داده شود و تا زمان برطرف شدن ناراحتی ادامه پیدا کند. البته استفاده از آن برای اطراف چشم، دهان و بینی توصیه نمی‌شود. با توجه به کاربردهای بی‌شمار این کرم وجود آن در منزل و در سیسمونی هر کودک لازم و ضروری است. کرم سوختگی سودوکرم به شکل کاسه‌ای و در حجم ۱۲۵ و ۲۵۰ گرمی عرضه شده است.

1 دیدگاه برای کرم ضدعفونی کننده و ضد سوختگی Sudocrem 125gr

  1. سحر غیاثوند (خریدار محصول)

    بسیار بسیار دیر ارسال کردند

    • نی نی مد

      سلام دوست عزیز حدودا سه الی چهار روز تعطیل رسمی بوده و امکان ارسال نبوده متاسفانهو حجم سفارشات بالا بوده و ارسال ها دیر انجام شد باز هم از شما عذرخواهی میکنیم

دیدگاه خود را بنویسید

پنج × 4 =

محصولات تخفیفی

-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان