کرم نرم کننده کودک سیبامد Seba med

کرم نرم کننده کودک سبامد Seba med
مرطوب کننده و ترمیمی و بدون جلوگیری از تعریق
• محافظت پوست نوزاد و کودک در برابر سوختگی و راش،التهاب و خشکی حاصل از باد و سرما
• فاقد الکل،مواد قلیایی،رنگ و پارابن
• تأمین رطوبت موردنیاز پوست کودک

۵۳۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

کرم نرم کننده کودک سبامد Seba med

کرم نرم کننده کودک سبامد Seba med
کرم نرم کننده کودک سبامد Seba med

تامین لطافت پوست کودک
پوست کودک باپوست افراد بزرگ‌سال متفاوت است بنابراین مراقبت ویژه‌ای را می‌طلبد. همه ما وقتی‌که می‌خواهیم مثالی از زیبایی و لطافت بزنیم، پوست کودکان را مثال می‌زنیم. پس این‌همه لطافت و زیبایی به مراقبت نیاز دارد. توجه، مراقبت و رسیدگی به پوست به‌خصوص از بدو تولد سنگ بنای حفظ سلامت و لطافت آن در سال‌های آتی عمر است. تعداد غدد مولد چربی پوست اطفال بسیار کمتر از بزرگ‌سالان است. لایه محافظ شاخی پوست در شیرخواران بسیار نازک‌تر از پوست بزرگ‌سالان می‌باشد. کمتر بودن فیبرهای کلاژن و الاستین و همچنین عدم تمایز کامل غدد مولد عروق و چربی پوست، باعث شده تا پوست اطفال جدار دفاعی خوبی نبوده و در مقایسه باپوست بزرگ‌سالان آسیب‌پذیرتر باشد و نیاز به مراقبت‌های ویژه داشته باشد.
علاوه بر خصوصیات خاص پوست نوزاد، خشکی پوست کودک ممکن است در اثر عوامل گوناگونی مانند صابون، الیاف لباس، گرمای زیاد، سرما، حمام کردن مکرر اطفال بدون استفاده از مواد مرطوب‌کننده باشد. استفاده از مرطوب‌کننده مخصوص کودک پس از استحمام، برای بازگرداندن رطوبت ازدست‌رفته هنگام شست‌وشوی بدن وی و اجتناب از بیرون بردن کودک پس از حمام کردن، دو مسئله مهمی است که از التهاب و خشکی پوست کودک جلوگیری می‌کند، بهتر است محصولات بهداشتی انتخاب شود که حاوی ویتامین A و E بوده، مخصوص کودکان باشد
کرم نرم کننده کودک سبامد
کرم نرم کننده کودک سبامد، فاقد الکل،مواد قلیایی،رنگ و پارابن بوده و اثربخشی آن بصورت درماتولوژیک و بالینی به اثبات رسیده است و به راحتی جذب پوست گردیده و دارای خاصیت ترمیمی مؤثری بوده که برای تمامی نواحی پوست بدن نوزاد و کودک قابل استفاده می باشد. این محصول بر روی پوست نوزاد و کودک لایه ای محافظ در مقابل خشکی و عوامل محرک محیطی مانند تحریک سر آرنج و زانو در هنگام حرکت روی دست و پا ایجاد نموده و از التهاب و قرمزی این نواحی پوستی جلوگیری می نماید.
روش مصرف
مقداری از کرم را متناسب با وسعت پوست ناحیه خشک و ملتهب روی پوست پخش کرده و ماساژ دهید تا بطور کامل جذب گردد.این عمل در طول روز سه تا چهار مرتبه قابل تکرار خواهد بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم نرم کننده کودک سیبامد Seba med”

یازده + 1 =

محصولات تخفیفی

-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان
-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان