آغوشی چیکو مدل Chicco Ultrasoft 13Nc1289

مناسب استفاده از بدو تولد تا وزن ۱۲ کیلوگرم
امکان استفاده در دو وضعیت رو به والدین و به سمت محیط بیرون

قابل شست و شوی آسان در ماشین لباسشویی

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

آغوشی چیکو Chicco Ultrasoft

مناسب استفاده از بدو تولد تا وزن ۱۲ کیلوگرم,  امکان استفاده در دو وضعیت رو به والدین و به سمت محیط بیرون, همراه با پد اضافی بر روی بندهایی که بر روی دوش شما می افتد, پارچه مخصوص بر روی سینه تا از ریختن آب دهان نوزاد بر روی بدن و لباس شما جلوگیری کند, دارای ۲ فضای تعبیه شده مخصوص برای قرار دادن وسابل خود در آن, امکان تنظیم اندازه آغوشی متناسب با جسه نوزاد و رشد وی, بندهای آغوشی با امکان تنفس پذیری و گردش هوا.

آغوشی چیکو Chicco Ultrasoft
آغوشی چیکو Chicco Ultrasoft

یکی از چیزهایی که والدین را مضطرب می کند، گریه و داد و بیداد بچه است و طبق تحقیقاتی که متخصصان بچه انجام داده اند، بچه هایی که در طول روز سه ساعت در آغوش مادر به صورت راحت در داخل آغوشی هستند، ۴۳% کمتر نسبت به بقیه بچه ها گریه زاری می کنند. سه ماه نخست زندگی بچه را اغلب به سه ماهه چهارم بارداری می شناسند. حمل یک بچه تازه متولد در نزدیکی قلب مادر به او کمک می کند تا با زندگی خارج از رحم آشنا شود و با ریتم ضربان قلب و نفس کشیدن و صدای مادر آشنا شود. با کمک آغوشی نوزاد، فرزندتان همیشه نزدیک به شما باقی می‌ماند، بدون این‌ که مجبور باشید همزمان از دست‌های خودتان برای نگه داشتن او و انجام دادن امور روزمره استفاده کنید. درواقع، شما می‌توانید وقتی که نوزاد به‌ آرامی خوابیده است، او را در داخل یا خارج از خانه حمل کنید. داشتن یک آغوشی خوب همچون آغوشی چیکو این امکان را برای والدین فراهم میسازد . از لحاظ نظری، ‌می‌توان نوزاد را بعد از تولد با آغوشی نوزاد حمل کرد. با این‌حال، باید یک نکته مهم را در ذهن داشته باشید: نوزاد حداقل به ۴ تا ۵ ماه زمان نیاز دارد، تا عضله‌های گردنش به‌اندازه کافی برای نگه داشتن سر قوی شوند. پس اگر نوزاد زیر ۵ ماه را درون آغوشی می‌گذارید، باید مطمئن شوید که سر نوزاد کاملا در شرایط طبیعی قرار می‌گیرد و فشاری به او وارد نمی‌شود.

آغوشی چیکو Chicco Ultrasoft
آغوشی چیکو Chicco Ultrasoft

آغوشی چیکو مدل آغوشی چیکو Chicco Ultrasoft مناسب برای نوزادان از بدو تولد تا ۶ تا حداکثر وزن ۱۲ کیلوگرم میباشد ، این آغوشی با گرفتن پشت سر نوزاد مانع از اذیت شدن گردن نوزاد میشود . همچنین این امکان را میدهد فرم پای نوزاد به گونه ای تنظیم شود که با حالت نشستن راحتی بیشتری داشته باشد . با هم والدین احساس راحتی میکنند هم نوزاد با قرار گرفتن در جای امن و مناسب در آغوش والدین حس امنیت میکند . آغوشی چیکو مدل Ultra Soft ساخته شده از پارچه با الیاف طبیعی وده تا به پوست لطیف نوزاد صدمه ای وارد نکند . همچنین این آغوشی دارای پنل هایی جهت تهویه هوا نیز هست به علاوه این آغوشی در ماشین لباسشویی قابل شستشو میباشد .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آغوشی چیکو مدل Chicco Ultrasoft 13Nc1289”

دوازده − نه =

محصولات تخفیفی

-24%
-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان