بالش شیردهی طرح خرگوش

مخمل
ضد خفگی
ضد حساسیت
قابل شستشو

۷۴,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

با عرض تبریک سال نو،
مجموعه نی نی مد تا بعد از تعطیلات قادر به دریافت و ارسال سفارشات نمی‌باشد.
با تشکر از همراهی و صبوری شما.

 



جهت عضویت در خبرنامه، لطفاً اول در سایت ثبت‌نام کنید.☺️

اگر به دنبال یک بالش نوزادی با ابعادی نه چندان بزرگ هستید که هنگام شیردهی از آن استفاده کنید، خوب است نگاهی به این بالش ها بیاندازید. این بالش نوزادی مدل بالش های شیردهی با ظاهر کارتونی حیوانات جنگلی است. ظاهر فانتزی، الیاف پلی‌استر، روکش پنبه‌ای و قسمت میانی فرورفته از جمله ویژگی‌هایی هستند که در این محصول به چشم می‌خورند.

این بالش بسیار نرم و لطیف و دارای یک حفره فرورفته گی در وسط بالش ، برای قرار گرفتن سر نوزاد روی آن، که کمک می کند سر و گردن نوزاد در بهترین حالت طبیعی خود قرار داشته باشد بسیار آرامش بخش برای کودک مناسبترین محل قرارگیری سر نوزاد در هنگام خواب کاملا ضد حساسیت قابل شستشوی دستی در دمای ۳۰ درجه سانتیگراد.

 

شیر مادر یک تغذیه‌ی تمام و کمال برای کودک است و می‌توان گفت کامل‌ترین و سالم‌ترین غذایی است که در طول زندگی آن‌را تجربه خواهد کرد. برای بیشتر لذت بردن از این غذا لازم است که نوزاد در شرایط بهتری قرار گیرد. همچنین مادر هم نیاز دارد که در شرایط بهتری این عمل بزرگ را انجام دهد. بالش شیردهی یک کمک رسان خوب است. این بالش با الیافی از پشم شیشه ساخته شده که بر روی آن روکشی از پنبه قرار دارد. این بالش مناسب نوزادان ۰ تا ۶ ماه است که امکان قرار گیری مناسب سر کودک به هنگام شیر خوردن را فراهم می‌کند.

این بالش دارای محل کوچک و کمی گود برای قرار گرفتن سر کودک داشته و از خسته شدن دست مادر هم جلوگیری می‌کند. سر نوزاد در بدو تولد تا چند ماه اول کمی نرم و حساس است که به مراقبت بیشتری احتیاج دارد. از آنجا که مدت زمان بیشتری را در این دوران مشغول شیر خوردن است، با استفاده از بالش شیردهی سر نوزادتان را از آسیب حفظ کنید.

رنگ

بنفش, صورتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بالش شیردهی طرح خرگوش”

3 × 5 =

محصولات تخفیفی

-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان