دندان‌گیر مدل جغجغه ای چیکو Chicco

دندان گیر جنس سلیکون بهداشتی,

همراه مایع خنک کننده لثه,

فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی,

مناسب برای ۴ ماه به بالا,

با قابلیت شست‌و‌شو,

محصول کشور ایتالیا.

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

دندان‌گیر مدل جغجغه ای چیکو Chicco

رویش دندان در نوزادان معمولا از ۶ ماهگی شروع می شود حال اینکه امکان دارد در برخی از سنین پایین تر و برخی دیگر تا ۱ سالگی هم رویش دندان در آن ها آغاز نشود. این یک روند طبیعی است که ناراحتی هایی را برای نوزاد و به طبع والدین به همراه دارد که مهمترین آن بی قراری است. درد لثه, تب, خارش و آبریزش دهان علائم دیگری هستند که شروع رویش دندان را نشان می دهند.

راهکاری که والدین می توانند برای آرامتر کردن درد و بی قراری نوزادشان انجام دهند تا کمی تسکین پیدا کند استفاده از دندان گیرها است. دندان گیرها با ماساژ دادن لثه کودک احساس خارش و درد را در دندان ها کاهش و باعث آرامش او می شوند.

دندان‌گیر مدل جغجغه ای چیکو Chicco
دندان‌گیر مدل جغجغه ای چیکو Chicco

برای خرید دندان گیر قبل از هر چیز باید به جنس آن توجه داشته باشید که حتما فاقد مواد مضر برای سلامتی کودک باشد.

این دندان‌گیرها باید حدی از سختی را داشته باشند تا قابلیت ماساژ دادن لثه را پیدا کنند و در عین حال تعادلی هم میان نرمی و انعطاف‌پذیر بودن آنها برقرار شود. بنابراین معمولا جنس پلاستیکی برای آنها انتخاب میی شود. برخی انواع پلاستیک دارای موادی مثل BPA هستند که تماس آنها با بدن کودک بسیار خطرناک است. دندان‌گیر مدل جغجغه ای چیکو Chicco مثل بقیه محصولات این برند باسابقه فاقد این ماده سمی است. این محصول دارای مایع خنک‌ کننده لثه هم هست که با قرار دادن دندان‌گیر در یخچال یا فریزر منجمد نمیی شود و انتقال سرما و خنک کردن موضعی، به تسکین درد لثه کمک زیادی می‌کند.

توصیه متخصصان و پزشکان این است که پستانک، سر شیشه شیر و دندان گیرها را قبل از استفاده به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و پس از خنک شدن کامل، از آن استفاده نمایید، این کار آلودگی های احتمالی را از بین می برد تا سلامتی کودک را در خطر نیندازند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دندان‌گیر مدل جغجغه ای چیکو Chicco”

پنج × یک =

محصولات تخفیفی

-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان
-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان