دندان گیر مدل بستنی چیکو Chicco

  • جنس سلیکونی
  • همراه مایع خنک کننده لثه
  • فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی
  • مناسب برای ۴ ماه به بالا
  • با قابلیت شست‌و‌شو

۲۸۰,۰۰۰ تومان

با عرض تبریک سال نو،
مجموعه نی نی مد تا بعد از تعطیلات قادر به دریافت و ارسال سفارشات نمی‌باشد.
با تشکر از همراهی و صبوری شما.

 


جهت عضویت در خبرنامه، لطفاً اول در سایت ثبت‌نام کنید.☺️

دندان گیر مدل بستنی چیکو Chicco
رویش دندان در نوزادان معمولا از شش ماهگی شروع می‌شود. اما در برخی نوزادان از سنین پایین‌تر (چهار ماهگی) آغاز شده و برخی دیگر تا یک‌سالگی هم رویش دندان ندارند. این روند طبیعی با ناراحتی‌هایی برای نوزاد همراه است که مهم‌ترین آن بی‌قراری است. درد لثه، خارش و آبریزش دهان علائم دیگری هستند که شروع رویش دندان را نشان می‌دهند. به‌هر حال این دوره باید به هر ترتیبی که هست، طی شود و چاره‌ای جز تحمل مشکلات جانبی آن نیست! شما تنها می‌توانید برای اینکه درد و بی‌قراری فرزندتان را کمی تسکین دهید، از چند راهکار رایج استفاده کنید.

استفاده از دندان‌گیر یکی از این راهکارهاست. دندان‌گیرها با ماساژ دادن لثه کودک احساس خارش و درد را کمتر می‌کنند. برای خرید دندان‌گیر قبل از هرچیز باید به جنس آن توجه داشته باشید که فاقد مواد مضر برای سلامتی کودک باشد. این دندان‌گیرها باید حدی از سختی را داشته باشند تا قابلیت ماساژ دادن لثه را پیدا کنند و در عین حال تعادلی هم میان نرمی و انعطاف‌پذیر بودن آنها برقرار شود.

 دندان گیر مدل بستنی چیکو Chicco
دندان گیر مدل بستنی چیکو Chicco

بنابراین معمولا جنس سلیکونی (پلاستیکی) برای آنها انتخاب می‌شود. برخی انواع پلاستیک دارای موادی مثل BPA هستند که تماس آنها با بدن کودک بسیار خطرناک است. دندان گیر مدل بستنی چیکو Chicco مثل بقیه محصولات این برند باسابقه فاقد این ماده سمی است. این محصول دارای مایع خنک‌کننده لثه هم هست که با قرار دادن دندان‌گیر در یخچال یا فریزر منجمد نمی‌شود و انتقال سرما و خنک کردن موضعی، به تسکین درد لثه کمک زیادی می‌کند
توصیه متخصصان و پزشکان این است که پستانک، سر شیشه شیر و دندان گیرها را قبل از استفاده به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و پس از خنک شدن کامل، از آن استفاده نمایید، این کار آلودگی های احتمالی را از بین می برد تا سلامتی کودک را در خطر نیندازند.

برند

chicco

رنگ

زرد

مناسب سن

4 ماه به بالا

تفکیک جنسیت

پسرانه, دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دندان گیر مدل بستنی چیکو Chicco”

هفت + دوازده =

محصولات تخفیفی

-24%
-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان