ست ناخنگیر نوراد آبی چیکو Chicco

نوع محصول: قیچی ناخن گیر, سوهان
جنس بدنه: پلاستیک
جنس تیغه: فلز
خصوصیت: تیغه های منحنی جهت حفظ ایمنی
شرکت سازنده: چیکو (Chicco)
مبدا برند: کشور ایتالیا

۶۳,۰۰۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

ست ناخنگیر نوراد چیکو Chicco

تمیزی دست های کودک با شست و شوی مناسب با آب یا دستمال مرطوب ها در کنار تمیزی ناخن ها ارزش کاملی پیدا می کند، زیرا ناخن محل تجمع انواع آلودگی هاست بخصوص کودکان که به همه جا چنگ زده وبه خاطر ارضای کنجکاوی خود همه چیز را در دست می گیرند، زیر ناخن هایشان سیاه و کثیف می شود. قیچی ناخن نوزاد چیکو با طراحی منحصر به فرد خود برای نوزادان طراحی شده تا بدون آسیب به این عزیزان، ناخن هایشان مرتب و عاری از آلودگی شود.

از آن جایی که رسیدگی به نظافت نوزاد و کودک از اهمیت زیادی برخوردار است. نظافت پوست، مو و ناخن کودک اولین راه‌ پیشگیری از بروز مشکلات و عفونت‌ ها در نوزادان می باشد. دراین میان بهداشت ناخن و تمیزی آن بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد. از آن‌ رو‌ که ناخن‌ های نوزاد در ماه ‌های اول بسیار کوچک بوده و نیاز به دقت بالایی در کوتاه کردن دارد بهتر است از قیچی ناخن نوزاد چیکو که به این منظور تولید شده است استفاده کنید.

ست ناخنگیر نوراد چیکو Chicco
ست ناخنگیر نوراد چیکو Chicco

مهم‌ ترین فاکتور در ست ناخگیر نوزاد چیکو جنس استیل تیغه آن است. این جنس مانع از زنگ زدن تیغه می‌ گردد و هم چنین برای جلوگیری از آسیب رسیدن گوشه ‌های ناخن ،سری قیچی به صورت گرد طراحی شده است، بنابراین با داشتن این قیچی تا حد زیادی خیال شما از بابت آسیب رسیدن به دستان نوزاد راحت می‌ شود. این محصول در رنگهای متفاوت مناسب همه سلیقه هاست .
لازم به یادآوری است که بهترین زمان برای گرفتن ناخن های نوزاد پس از استحمام اوست زیرا ناخن هایش نرم می شود، هم چنین هنگام خواب و یا شیر خوردن می توان ناخن های او را در حالی که کمترین حرکت را دارند،گرفت. قیچی ناخن نوزاد چیکو را قبل از اولین استفاده و پس از هربار استفاده با آب ولرم بشویید و آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست ناخنگیر نوراد آبی چیکو Chicco”

هفده − شش =

محصولات تخفیفی

-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
-24%