شامپو سر نوزاد بدون اشک چیکو Chicco

  • ضد آلرژی
  • شانه پذیری بهتر موها
  • رایحه ملایم و خوشایند
  • فاقد پارابن و الکل و مواد رنگی

۱۴۸,۰۰۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

شامپو سر بدون اشک چیکو Chicco

موهای لطیف کودکان و پوست حساس آن‌ها نیازمند شامپویی است که علاوه بر قدرت تمیز کننده‌گی بالا، ملایم باشد. حمام کردن نوزادان با اینکه نیاز به دقت زیادی دارد ولی خوشایند است، اما اگر کودک به دلیل ترس از آب یا شامپو و سوزش چشم در تمام مدت حمام گریه کند یکی از سخت‌ترین کار‌ها برای پدر و مادر خواهد بود. شامپوی بی اشک چیکو در دو حجم ۲۰۰ و ۵۰۰ میلی لیتری عرضه شده و حاوی مواد نرم کننده است که علاوه بر تمیز کردن موهای ظریف کودک می‌تواند گره و پیچ خوردگی‌های موی او را باز کند و شانه پذیری مو راحت‌تر شود. این شامپو با رایحه‌ای ملایم و خوشبو چشم‌های کودک را نمی‌سوزاند و دارای عصاره‌ی گل همیشه بهار و یا همان کالندولا است که در تسکین خارش مو و پوست سر مفید است. این شامپو ضد آلرژی است و دلیلی برای نگرانی از بروز حساسیت وجود ندارد چرا که چیکو با تست کردن محصولاتش این تضمین را می‌دهد که مشکلی برای هیچ کودکی حتی آن‌هایی که پوستی فوق‌العاده حساس دارند پیش نخواهد آمد. در ترکیبات این شامپوی بی شک از الکل، پارابن و رنگ استفاده نشده و مناسب انواع موها است و افراد بزرگسالی که مایل هستند از شامپویی ملایم استفاده کنند هم می‌توانند به صورت روزانه از این شامپوی چیکو استفاده کنند. شرکت چیکو ایتالیا تجربه‌ای بالغ بر ۵۰ سال در زمینه‌ی محصولات کودک و سیسمونی دارد و تمامی محصولاتش دارای استاندارد اروپا هستند و یکی از شناخته شده ترین و بهترین نمونه‌ها در بازار جهانی است.

 شامپو سر بدون اشک چیکو Chicco
شامپو سر بدون اشک چیکو Chicco

شامپو حمام بی اشک کودک چیکو، حاوی عصاره گل همیشه‌بهار بوده که برای تمیز کردن موهای لطیف کودکان مناسب می‌باشد و با داشتن PH طبیعی مانع سوزش چشم کودک می‌شود. همچنین این محصول بدون رنگ، فاقد الکل و پارابن می‌باشد و مناسب جهت استفاده برای نوزادان از بدو تولد بدون کوچک‌ترین حساسیتی است.
روش مصرف
برای شستن سر نوزاد، درحالی‌که پشت سر او را به قسمت ساق دستتان تکیه داده‌اید، ران او را خوب و مطمئن بچسبید و سپس دست دیگرتان را به شامپوی مخصوص بچه آغشته کرده و با حرکات ملایم و دایره‌ای شکل سر او را شستشو دهید. برای آبکشی هم، سر نوزاد را کمی به عقب برده و آب را به‌آرامی از جلوی سر به سمت عقب سر بریزید تا آب وارد چشم‌ها و بینی و گوش او نشود.

برند

chicco

مناسب سن

از بدو تولد

ابعاد

200 میلی لیتر

تفکیک جنسیت

پسرانه, دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو سر نوزاد بدون اشک چیکو Chicco”

3 × دو =

محصولات تخفیفی

-24%
-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان
-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان