شیشه شیر قنداق خوری و دارو خوری

مناسب استفاده از بدو تولد. بدون ماده مضر BPA

به کمک سرشیشه سیلیکونی می توانید شیر و آب قند و … را به نوزاد بدهید

قنداب خوری و آب میوه خوری GIGL طراحی شده در رنگ آمیزی متنوع و شاد با گنجایش ۶۰ میلی لیتر .

۹۸,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

قنداغ خوری و دارو خوری مدرج GIGL

نوزادان معمولا از خوردن دارو امتناع می کنند و والدین همیشه برای خوراندن دارو به کودکان دچار مشکل می شوند, قنداغ خوری ها وسایل بسیار مفید و کارآمدی در این زمینه هستند. به دلیل حجم پایین دارو و قنداغ استفاده از شیشه های بزرگ مناسب نیست, شیشه های دارو خوری و قنداغ خوری معمولا با ظرفیت و ارتفاع کمتر از شیشه شیر های معمولی تولید می شوند تا فرآیند خوراندن دارو به نوزادان راحت تر و بهداشتی تر صورت بگیرد. می توان از این محصول برای دادن شیر و آب میوه به نوزادان نیز استفاده کرد و تنها تفاوت آن با شیشه شیر گنجایش آن است.

قنداغ خوری مدرج طرح گربه GIGL

قنداغ خوری مدرج طرح گربه GIGL , با رنگ آمیزی متنوع و شاد با گنجایش ۶۰ میلی لیتر, همچنین دارای یک درپوش پلاستیکی برای رعایت بیشتر بهداشت و محافظت از سر شیشه در برابر آلودگی های احتمالی می باشد, و برای حمل آن در کیف هیچ مشکلی باقی نمی گذارد. قابل استریل کردن و شست و شو با شیشه شور, و مناسب استفاده از بدو تولد.

قنداغ خوری GIGL محصول کشور ایتالیا, فاقد مواد مضر شیمیایی BPA است. این محصول ضد نفخ بوده به این معنی که در هنگام خوردن, مانع ورود هوای اضافه به دهان و گلو می شود و در نتیجه کودک کمتر دچار نفخ و دل درد می شود.

نوع طرح

خرس, روباه, کفشدوزک, شیر, قورباغه, گربه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیشه شیر قنداق خوری و دارو خوری”

1 × 4 =

محصولات تخفیفی

-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان
-24%
-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان