قنداغ خوری ۶۰ ml چیکو Chicco 13Nc1099

نوع محصول : قنداق خوری ظرفیت : ۶۰ میلی لیتر سری سلیکونی : دارد فاقد : BPA و مواد مضر شیمیایی جنس بدنه : پلی استر کاربرد : دارو ، قنداق و آبمیوه خوری شرکت سازنده : چیکو (Chicco) مبدا برند : کشور ایتالیا

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

قنداغ خوری ۶۰ ml چیکو Chicco

گاهی نیاز است که مقدار کمی نوشیدنی یا غذای کمکی به کودک داده شود، در این مواقع لازم است که از وسیله ای جهت رفع نیاز کودکان استفاده شود. از جمله وسایل مفید، استفاد از قنداغ خوری ها می باشد.
قنداغ خوری چیکو، از جمله معتبرترین برندهای این محصول به شمار می رود. جنس این نوع قنداغ خوری، از طلق پلاستیک و سری سیلیکونی نرم است و قابل استفاده از بدو تولد می باشد.
دارای حجم ۶۰ میلی لیتری و همچنین دارای ویژگی ضد نفخ و ضد سکسکه است. علاوه بر این موارد، این نوع محصول دارای درپوش پلاستیکی محافظ، جهت جلوگیری از آلودگی می باشد.
قنداغ خوری ۶۰ ml چیکو Chicco محصولی با کیفیت و خوش ساخت است که می توان از آن از بدو تولد کودک بهره برد،  دارای سرشیشه از جنس سیلیکون بوده که قابل انعطاف و نرم می باشد ، مبنای اصلی طراحی سر شیشه، شبیه سازی سینه مادر برای نوزادان و کودکان بوده است.

 قنداغ خوری ۶۰ ml چیکو Chicco
قنداغ خوری ۶۰ ml چیکو Chicco

از آن جایی که تمامی محصولات کودک بخصوص آن هایی که با بزاق حساس کودک در ارتباطند باید عاری از مواد مضر شیمیایی باشند، این محصول چیکو نیز مانند سایر محصولات این برند خوش نام ایتالیایی فاقد BPA می باشد تا با خیالی آسوده بتوان از آن جهت تغذیه کودک بهره برد.
از قنداغ خوری چیکو برای دادن آب قند و دارو به کودک استفاده می شود. شیشه های داروخوری و معمولا با ظرفیت و ارتفاع کمتر از شیشه شیرهای معمولی تولید می شوند تا فرآیند خوراندن دارو و به نوزادان راحت تر و بهداشتی تر صورت بگیرد. البته توجه داشته باشید که می توانید از این محصول برای دادن شیر به نوزادان و کودکان نیز استفاده کرد و تنها تفاوت آن با شیشه شیر گنجایش آن هاست.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قنداغ خوری ۶۰ ml چیکو Chicco 13Nc1099”

19 − 10 =

محصولات تخفیفی

-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان
-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان
-24%
-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان