قنداق نوزاد مارک سامر Summer 13Nc1104

طرح‌های موجود برای انتخاب بعد از ثبت سفارش داخل واتس‌اپ ارسال می‌شود

قنداق پنبه ای سامر
بخوبی فرزندتان را محافظت می کند
مناسب بدو تولد تا ۶ ماهگی
قنداق فرنگی برای بیرون بردن نوزاد عالی است
قابل شستشو در ماشین لباسشویی
ساخته شده از مواد درجه یک و ضد حساسیت
برای نوزاد با وزن ۳ تا ۷ کیلوگرم عالی است

۱۴۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

قنداق نوزاد مارک سامر Summer

قنداق-نوزاد-مارک-سامر-Summer-1
قنداق-نوزاد-مارک-سامر-Summer-1
قنداق-نوزاد-مارک-سامر-Summer-1
قنداق-نوزاد-مارک-سامر-Summer-1

قنداق کردن دقیقا به چه معناست؟
از قنداق کردن به هنر پیچاندن پارچه یا چیزی شبیه آن به دور نوزاد یاد می‌کنند. هدف از این کار گرم‌تر نگاه داشتن نوزاد و در عین حال افزایش ایمنی وی در برابر بعضی خطرات است. اما شاید برخی مادران جوان و کم تجربه این سؤال را مطرح کنند که منظور از «افزایش ایمنی» چیست؟ وقتی پارچه‌ای به دور بدن نوزاد پیچیده می‌ شود در واقع احتمال دست و پا زدن او کمتر می‌شود و در نتیجه کمتر احتمال دارد که نوزاد در وضعیتی ناپایدار قرار گیرد. همچنین این کار به گرم‌تر ماندن نوزاد کمک زیادی می‌کند، به خصوص اینکه در روزهای نخست تولد، هنوز ترموستات درونی نوزاد فعال نشده و این احتمال وجود دارد که با کوچک‌ترین تغییرات دمای، نوزاد دچار سرماخوردگی شود. به طور کلی قنداق کردن به افزایش آرامش نوزاد کمک شایانی می‌کند.
توصیه می‌کنیم این کار را بارها انجام داده تا آن را بدون نقص انجام دهید. قنداق کردن باید زمانی انجام شود که نوزاد به خوبی شیر خورده، آروغ زده، پوشک او عوض شده و چندان هم خسته نباشد.

بسیاری از کارشناسان توصیه می‌کنند که از قنداق کردن به عنوان شیوه‌ای مؤثر جهت آرام ساختن نوزاد (به خصوص مواقعی که به هر دلیل تحت تأثیر محرک‌های محیطی قرار گرفته و ناآرام شده) استفاده شود. همچنین وقتی نوزاد را قنداق می ‌تقریبا در شرایطی قرار می‌گیرد که شباهت زیادی به درون رحم مادر دارد و به همین دلیل به سرعت آرام می‌شود.

یادتان باشد اگر می‌خواهید نوزادتان را قنداق‌ پیچ کنید باید پیش از هر کاری مطمئن باشید که این کار را به خوبی آموخته‌اید. در واقع درست انجام دادن این کار اهمیت زیادی دارد زیرا اگر اندکی پارچه را سفت‌تر از حد متعارف دور نوزاد بپیچید ممکن است به مفاصل حساس او آسیب زیادی وارد شود. حتی در برخی موارد مشاهده شده که مادران ناآگاه و کم تجربه پارچه را با شدت زیادی به دور نوزاد پیچانده و آسیب‌هایی استخوان ران و لگن او وارد کرده‌اند.
قنداق سامر نوزاد پنبه ای Summer swaddleme با استاندارد جهانی و داشتن بست های جسبی و حالت استاندارد از بروز هرگونه فشار اضافی جلوگیری میکند و فرزندتان را بخه خوبی در خود جای می دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قنداق نوزاد مارک سامر Summer 13Nc1104”

4 − 3 =

محصولات تخفیفی

-24%