لوسیون بدن ۵۰۰ میل چیکو Chicco

۲۱۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

لوسیون بدن ۵۰۰ میل چیکو Chicco

پوست نوزاد به دلیل بافت نازک و حساسی که دارد از پوست بزرگسالان خشک‌تر است به همین دلیل باید به کمک محصولات ویژه رطوبتی را که بر اثر شستشو از دست می‌دهند برگرداند. این لوسیون حاوی عصاره طبیعی زیتون , بادام , جوجوبا , بابونه و ویتامین ای می باشد که به دلیل دارا بودن فرمولی خاص و ترکیبی از مواد نرم‌‌ کننده و مرطوب کننده پوست باعث رطوبت طبیعی پوست می‌شود به همین دلیل کاملا ملایم و سازگار با پوست است و باعث هیچگونه آلرژی و حساسیتی در کودک نمی‌شود. ترکیبات جادویی این لوسیون ۵۰۰ میلی لیتری چیکو به صورتی است که باعث احساس سنگینی و خارش بر روی پوست نمی‌شود.

لوسیون بدن 500 میل چیکو Chicco
لوسیون بدن ۵۰۰ میل چیکو Chicco

لوسیون بدن ۵۰۰ میل چیکو Chicco  ، نسبتا چرب و غلظت مناسبی دارد که به راحتی روی پوست پخش می‌شود. از این لوسیون می‌توان بعد از حمام برای رطوبت‌رسانی و حتی به صورت روزانه و بعد از هر بار شستشو استفاده کرد. رایحه‌ی ملایم این لوسیون بوی بادام دارد و هنگام ماساژ کودک به او آرامش می‌دهد و تا ساعت‌ها عطر آن بر روی پوست باقی می‌ماند. ضد حساسیت و فاقد پارابن بودن، لوسیون کودک این برند را به محصولی ایده‌آل برای پوست کودکان حتی آن‌هایی که بسیار حساس هستند، تبدیل کرده است.

شرکت چیکو ایتالیا تجربه‌ای بالغ بر ۵۰ سال در زمینه‌ی محصولات مراقبت و بهداشت کودک و سیسمونی دارد و تمامی محصولاتش دارای استاندارد اروپا هستند و یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین نمونه‌ها در بازارهای جهانی است و تنوع بیشمار و کیفیت بالای محصولاتش آن را به یکی از بهترین برندها از دید مادران تبدیل کرده است.

لطفا سوالات خودتان را در قسمت نظرات بنویسید تا به آن ها پاسخ داده شود, با تشکر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوسیون بدن ۵۰۰ میل چیکو Chicco”

چهار × 2 =

محصولات تخفیفی

-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان
-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان