پستانک دو عددی فیزیو ایر چیکو Chicco 13Nc1061

ستانک های فیزیو چیکو علاوه بر خاصیت ارتودنسی به طور موثر باعث بهبود روند رشد عضلات صورت و زبان و همچنین رشد ساختاری کام و دهان می شوند.
سر شیبدار این محصول منطبق با حالت طبیعی زبان است و کمک به حرکت طبیعی آن می کند همچنین نوک پستانک دارای شیار های مشابه کام می باشد که در برخورد با زبان باعث ایجاد شرایطی طبیعی در مکیدن می شود.پستانک فیزیو چیکو با دارا بودن فضای خالی زبان در قسمت نوک پستانک باعث کمک به رشد مناسب دهان از طریق پخش کردن فشار ناشی از حرکت زبان بر کام می شود همچنین گردن نازک این پستانک کمک به بسته شدن کامل دهان و کاهش ریسک تغییر حالت دندان ها می شود.سلیکون موجود در این محصول نوعی پلاستیک بهداشتی مصنوعی است که شفاف بدون طعم و بو و بادوام می باشد

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

پستانک دو عددی فیزیو ایر چیکو Chicco
پستانک های فیزیو چیکو علاوه بر خاصیت ارتودنسی به طور موثر باعث بهبود روند رشد عضلات صورت و زبان و همچنین رشد ساختاری کام و دهان می شوند.
سر شیبدار این محصول منطبق با حالت طبیعی زبان است و کمک به حرکت طبیعی آن می کند همچنین نوک پستانک دارای شیار های مشابه کام می باشد که در برخورد با زبان باعث ایجاد شرایطی طبیعی در مکیدن می شود.پستانک فیزیو چیکو با دارا بودن فضای خالی زبان در قسمت نوک پستانک باعث کمک به رشد مناسب دهان از طریق پخش کردن فشار ناشی از حرکت زبان بر کام می شود همچنین گردن نازک این پستانک کمک به بسته شدن کامل دهان و کاهش ریسک تغییر حالت دندان ها می شود.سلیکون موجود در این محصول نوعی پلاستیک بهداشتی مصنوعی است که شفاف بدون طعم و بو و بادوام می باشد.

پستانک-دوتایی-فیزیو-ایر-چیکو-Chicco-2
پستانک-دوتایی-فیزیو-ایر-چیکو-Chicco-2

پستانک فیزیو ایر چیکو از بدو تولد قابل استفاده است. این محصول دارای سر سیلیکونی از نوع ارتودنسی است که این طراحی باعث می‌شود در هنگام مکیدن پستانک، زبان کودک در حالت نامناسب قرار نگیرد و در بلندمدت تغییر شکل پیدا نکند. علاوه بر این به‌خاطر حالت مقعر و زاویه رو به بالای سر پستانک از تغییر شکل فک نوزاد نیز جلوگیری می‌شود.سوراخ‌های واقع در دو طرف این پستانک باعث عبور راحت جریان هوا می شود و به تنفس آرام نوزاد کمک می کند . لاتکس: پلاستیک طبیعی نرم با مقاومت و انعطاف پذیری بالا پستانک های فیزیو چیکو علاوه بر خاصیت ارتودنسی، به طور موثر باعث بهبود روند رشد عضلات صورت و زبان و هم چنین رشد ساختاری کام و دهان می شود سرشیب دار: منطبق با حالت طبیعی زبان و کمک به حرکت طبیعی آن گردن نازک: کمک به بسته شدن کامل دهان و کاهش ریسک تغییر حالت دندان ها شیارهای مشابه کام: این شیارهای کوچک در برخورد با زبان باعث ایجاد شرایطی طبیعی در مکیدن می شود فضای خالی برای زبان: کمک به رشد مناسب دهان از طریق پخش کردن فشار ناشی از حرکت زبان بر کام فاقد مواد شیمیایی سایز سرپستانک مناسب برای مراحل مختلف رشد دهان کودک قابل استریل کردن دارای قاب محافظ بسته بندی دو عددی.
محصول کشور ایتالیا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پستانک دو عددی فیزیو ایر چیکو Chicco 13Nc1061”

پنج × 3 =

محصولات تخفیفی

-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان
-24%
-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان
-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان