پستانک فیزیوایر [Physio Air] Chicco 13Nc1007

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

از آن جایی که علاقه به مکیدن در کودکان امری ذاتی است، در عکس های سونوگرافی و یا در بدو تولد خیلی از نوزادان دست خود را در دهان برده و می مکند، از این رو این عمل به آنان آرامش می دهد،پستانک فیزیو ارتودنسی چیکو از سری محصولاتی است که می تواند جایگزین مکیدن انگشت شود تا خطرات ایجاد شده مکیدن انگشت برای کودک حاصل نگردد.
انتخاب یک پستانک مناسب می تواند حافظ سلامت کودک بوده و او را از بسیاری از بیماری ها دور نگه دارد. پستانک فیزیو ارتودنسی چیکو یک آرام بخش برای کودک است بخصوص هنگامی که گرسنه است و باید برای شیر دادن به او یا تهیه شیر خشکش، منتظر بماند.
باید توجه داشت که هر پستانکی نمی تواند موجب آرامشِ بدون ضرر برای کودک گردد، از آن جایی که مکیدن تاثیری مستقیم بر روی فرم فک کودک می گذارد، استفاده از پستانک های غیر استاندارد می تواند کودک را در بزرگسالی با هزینه های گزاف و تحمل رنج های دندانپزشکی روبه رو سازد هم چنین بر هم خوردن ساختار طبیعی رویش دندان ها باعث تغییر شکل ظاهری فک و پایین آمدن اعتماد به نفس انسان در جامعه می شود. پستانک فیزیو ارتودنسی چیکو ارگونومی ارتودنسی مناسب با ساختار دهان کودک دارد تا هیچ گونه آسیبی به فرم طبیعی فک کودک وارد نکرده و آن را سالم نگه دارد و جنس سری آن از سیلیکون نرم می باشد تا هیچ گونه لطمه ای به لثه های حساس و دندان های تازه روییده شده نوزاد وارد نکند.
از آن جایی که تمامی محصولات مربوط به کودک مخصوصا آن هایی که با بزاق او در ارتباطند باید عاری از هرگونه ماده مضر باشند، پستانک فیزیو ارتودنسی چیکو نیز مانند تمامی محصولات معتبر این محصول فاقد BPA و مواد مضرشیمیایی می باشد تا شما والدین با خیالی آسوده از آن جهت سلامت توام با آرامش کودکتان بهره ببرید. پستانک فیزیو ارتودنسی چیکو با داشتن قابلیت گردش هوا از طریق سوراخ های روی بدنه خود احتمال نفخ و دل درد کودک را به حداقل می رساند و مانع از ورود هوای اضافه به معده حساس کودک می گردد. لازم به ذکر است که این محصول دارای رنگ بندی های متنوع و شاد بوده و مناسب کودکان ۱۲تا۶ ماه به بالا طراحی شده است
پستانک های فیزیو چیکو علاوه بر خاصیت ارتودنسی به طور موثر باعث بهبود روند رشد عضلات صورت و زبان و همچنین رشد ساختاری کام و دهان می شوند.
سر شیبدار این محصول منطبق با حالت طبیعی زبان است و کمک به حرکت طبیعی آن می کند همچنین نوک پستانک دارای شیار های مشابه کام می باشد که در برخورد با زبان باعث ایجاد شرایطی طبیعی در مکیدن می شود.پستانک فیزیو چیکو با دارا بودن فضای خالی زبان در قسمت نوک پستانک باعث کمک به رشد مناسب دهان از طریق پخش کردن فشار ناشی از حرکت زبان بر کام می شود همچنین گردن نازک این پستانک کمک به بسته شدن کامل دهان و کاهش ریسک تغییر حالت دندان ها می شود.سلیکون موجود در این محصول نوعی پلاستیک بهداشتی مصنوعی است که شفاف بدون طعم و بو و بادوام می باشد.

پستانک فیزیوایر [Physio Air] Chicco
پستانک فیزیوایر [Physio Air] Chicco

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پستانک فیزیوایر [Physio Air] Chicco 13Nc1007”

سه × 5 =

محصولات تخفیفی

-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان
-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان