ژل ضد گزش چیکو Chicco 13Nc1065

– بهترین محافظ پوست در برابر نیش حشرات
– قابل استفاده در پوست صورت و گردن کودک
– مناسب استفاده سه مرتبه در روز

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

سلامتی کودک بیشترین اهمیت را برای والدین دارد، در اطراف خود بخصوص قبل از سفرها از مادران و پدران می شنویم که در جست و جوی محصولی خوب و با کیفیت برای دور ماندن فرزندشان از گزند نیش حشرات هستند. برند معتبر و صاحب نام چیکو، زمان زیادی است که با توجه به شناخت کاملش از نیازها و بافت پوستی کودکان اقدام به ارائه محصولات ضدحشره برای نوزادان و کودکان نموده است، از جمله آن می توان به ژل ضد حشره چیکو اشاره نمود که در حجم ۶۰ میلی لیتری جهت آرامش شما عزیزان عرضه می گردد.
محصولات ضد نیش حشرات و پشه چیکو در سه بسته بندی مختلف به شکل ژل، اسپری و رول به بازارهای جهانی عرضه گردیده است که در مجال پیش رو قصد معرفی ژل ضد حشره چیکو را برای شما عزیزان داریم. اکثر حشرات با نیش خود باعث بیماری‌هایی نظیر لایم( یک نوع عفونت باکتریایی)، تب استخوان شکن و مالاریا می‌شوند، در کمترین حالت در برخی مناطق به علت آب و هوای خاص پشه ها با گزش خود در پوست نوزادان و کودکان باعث قرمزی و خارش می شوند که این خارش ممکن است مدت ها کودک را کلافه و بی قرار گرداند، انتقال برخی بیماری ها و میکروب ها به علت نیش حشرات می تواند زمینه بروز بیماری های دردسر سازی را مهیا سازد که با استفاده به جا از محصولی چون ژل ضد حشره چیکو می توان از این اتفاق به خوبی پیش گیری نمود. توجه داشته باشید که پیش گیری از هر رویدادی باید خود باعث اتفاقات بدخیم نگردد، ژل ضد حشره چیکو دارای پایه گیاهی بوده که بدون داشتن پارابن، الکل، رنگ و مواد مضر شیمایی می تواند آرامش شما و دلبندتان را فراهم آورد.
ژل ضد حشره چیکو با رایحه خوش اوکالیپتوس، این محصول خوش نام ایتالیایی، بهترین محافظ پوست کودک در برابر نیش خطرناک ترین پشه ها به مدت ۳ ساعت خواهد بود که می توان استفاده از آن را ۳ بار در روز نیز تمدید نمود.
در روش موثر مصرف ژل ضد حشره چیکو کافی است محلول را روی پارچه نخی اسپری نموده و بر روی پوست کودک قراردهید.توصیه می گردد از تماس با چشم، دهان، مخاط و پوست آسیب دیده کودک جلوگیری شود.

ژل ضد گزش چیکو Chicco
ژل ضد گزش چیکو Chicco

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل ضد گزش چیکو Chicco 13Nc1065”

نوزده − 14 =

محصولات تخفیفی

-22%
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
-6%
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
-10%
۳۹۰,۰۰۰ تومان