کرم تغذیه کننده کلد کرم موستلا Mustela 13Nc1038

۰ تومان

ناموجود

قیمت‌ها همیشه بروزه! با خیال راحت خرید کن (;

کرم کلد کرم نوتری پروتکتیو موستلا Mustela

کلد کرم نوتری پروتکتیو موستلا محصولی است که با تهیه آن در روزهای سرد سال رضایتمند تر از هر زمان دیگری از خرید خود خواهید شد!
پوست کودک به دلیل تکمیل نبودن غده های چربی، نداشتن مو و قدرت تعریق، بسیار حساس تر و آسیب پذیرتر از ما بزرگسالان است از این رو به حفاظت بیشتری نیاز دارد تا از گزندهای محیطی به دور بماند.
سرما، باد و برودت زیاد هوا باعث تحلیل رفتن رطوبت و چربی پوست می شود و خشکی، پوسته پوسته شدن و التهابات قرمز رنگی را به همراه دارد. کلد کرم نوتری پروتکتیو موستلا مرطوب کننده و محافظ پوست ، مخصوصا پوست های خشک در برابر عوامل آسیب رساننده مانند سرما ، باد و… است.

 کرم کلد کرم نوتری پروتکتیو موستلا
کرم کلد کرم نوتری پروتکتیو موستلا

این محصول حاوی کلد کرم می باشد که مخلوطی از موم زنبور عسل و روغن های گیاهی و معدنی است بعلاوه آن روغن بادام شیرین، روغن ذرت، سرامید (چربی های ضروری پوست) و شی آ باتر نیز در کلد کرم نوتری پروتکتیو موستلا موجود است.
کلد کرم نوتری پروتکتیو موستلا به راحتی و سرعت در پوست نفوذ کرده و فاقد هرگونه اثر چسبندگی است و زبری های ناشی از خشکی پوست را بر طرف می سازد.این محصول با پوشش بر روی پوست کودک او را از گزند برودت در امان نگه داشته و یارای پوست نازک او در برابر سرما می باشد.
موم عسل به کار رفته شده در ترکیبات این کرم ،رطوبت پوست را حفظ کرده و از پوست در برابر سرما و هوای خشک محافظت می کند و اسیدهای چرب ضروری در آن تا ۸ ساعت رطوبت را در پوست نگه می دارد و وجود سرامیدها در آن کمبود چربی در پوست های خشک را جبران می کند.
کرم کلد کرم نوتری پروتکتیو موستلا دارای فرمول اختصاصی برای کاهش احتمال بروز واکنش های آلرژیک (هایپو آلرژیک) است و این کرم توسط متخصصین پوست آزمایش شده و به تایید استاندارد رسیده است.
در روش مصرف این محصول، آن را صبح و شب بر روی پوست تمیز کودک مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم تغذیه کننده کلد کرم موستلا Mustela 13Nc1038”

هجده + چهار =

محصولات تخفیفی

-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان