تشک بازی موزیکال نوزاد طرح اقیانوس Ocean 13Nc1239

  • تشک بازی موزیکال نوزاد
  • قابل تا شدن و جابه جایی آسان و ضد حساسیت و امن.
  • ساخت چین

۴۹۰,۰۰۰ تومان

با عرض تبریک سال نو،
مجموعه نی نی مد تا بعد از تعطیلات قادر به دریافت و ارسال سفارشات نمی‌باشد.
با تشکر از همراهی و صبوری شما.

 



جهت عضویت در خبرنامه، لطفاً اول در سایت ثبت‌نام کنید.☺️

تشک بازی نوزاد طرح اقیانوس Ocean

انتخاب و خرید تشک بازی یا هر چیزی که برای انداختن کف اتاق و بازی نوزاد، اختراع شده باشد، بایدها و نبایدهای خودش را دارد. نوزادان از ۲ ماهگی نسبت به رنگ‌ها و صداها عکس‌العمل نشان می‌دهند. بنابراین انتخاب یک زیرانداز چیزی بیش از یک محل برای تعویض او می‌باشد. داشتن یک تشک بازی با آویز‌های عروسکی و رنگ های شاد با قابلیت موزیکال بودن، کمک زیادی در نگهداری کودک به شما می‌کند. این تشک از طراحی منحصر‌به فردی برای تشویق کودک هنگام بازی و خوردن غذا برخوردار است و بهترین فضا را برای بر انگیختن حواس شش‌گانه و پیشرفت کودک فراهم می‌‌آورد. ۵ عروسک با قابلیت جداسازی برای تشویق کودک به نگاه کردن و پیگیری چشم‌هایشان در بالای سر او قرار دارند. همچنین ملودی‌های مختلفی‌ از یکی از این عروسک ها پخش می‌‌شود که هر کدام به تقویت حس لمس کردن و شنیدن نوزاد کمک می‌کنند.

تشک بازی نوزاد طرح اقیانوس Ocean
تشک بازی نوزاد طرح اقیانوس Ocean

دارای یک لبه برآمده برای جلوگیری از غلط زدن نوزاد به بیرون از محیط تشک.
اگر دوست دارید یک هدیه کارآمد برای کادو به دوستانتان بدهید که به‌تازگی بچه‌دار شده‌اند، می‌توانید از این  تشک بازی موزیکال متوسط با طرح و رنگ‌های متنوع آن باعث شده که آن را بتوان برای هر دو گروه دختر و پسر به‌راحتی و بدون دردسر خریداری کنید.
تشک بازی موزیکال نوزاد کاملاً ضد حساسیت است. شما می‌توانید آن را در صورت کثیفی بدون نگرانی از کاهش کیفیتش بشویید. جنس رویه تشک از پلی‌استر بوده و با لایه زیرین آن جنسی متفاوت دارد.
حمل‌ و نقل تشک بازی موزیکال نوزاد بسیار راحت و بی‌ دردسر باشد. شما می‌توانید درصورتی‌که دیگر به آن نیاز نداشتید آن را دوباره جمع کرده و در کیف پلاستیکی شفافش قرار دهید و مطمئن باشید، تمیز و پاکیزه باقی خواهد ماند.
خرید این تشک پارچه‌ای برای نوزادان بالای سه ماه توصیه می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک بازی موزیکال نوزاد طرح اقیانوس Ocean 13Nc1239”

16 + هجده =

محصولات تخفیفی

-9%
۱۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان